شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
باشگاه پرسپولیس با بازیکنان مد نظر سرمربی این تیم در حال مذاکره است اما تا به امروز فقط به یک نفر به توافق دست پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۱۹۸۱
تیتر 20 - نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر در پیش است و اخبار ضدو نقیضی در این باره منتشر می شود به ویژه درباره تیم قهرمان لیگ برتر شانزدهم اما واقعیت کمی متفاوت از برخی اخبار است.
 
در حال حاضر باشگاه پرسپولیس با شجاع خلیل زاده، مدافع تیم فوتبال سپاهان به توافق نهایی دست پیدا کرده و مدتی پیش نیز ا این بازیکن قراردادی را به مدت دو فصل و به صورت داخلی با این باشگاه به امضا رسانده است.
 
دو بازیکن دیگری که نامشان در لیست برانکو خودنمایی می کند سعید آقایی و گادوین منشا هستند اما باشگاه پرسپولیس با این دو بازیکن هنوز توافق رسمی و نهایی نرسیده و فعلا مذاکرات در همان سطح اولیه است.
 
ایگور پراهیچ ، مدافع نفت تهران نیز یکی از بازیکنانی بود که برانکو در نقل و انتقالات زمستانی خواهان او بود اما دایی با انتقالش مخالفت کرد.  البته در همان مقطع نیز سرپرست باشگاه پرسپولیس نظر دیگری درباره پراهیچ داشت و به دلایلی تمایلی به جذب او در خود نمی دید. گفته می شود از میان گزینه های دیگر برانکو باشگاه بیش تر به جذب علی عبدالله زاده تمایل دارد. این بازیکن درنیم فصل نیز قرار بود با آرام طبع معاوضه شود که تغییرات صنعت نفت آبادان مانع از این جا به جایی شد.هوادار
ارسال نظرات
موضوعات روز