سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
در جزیره سنتوزا در سنگاپور با سواحل زیبا و جاذبه‌های گردشگری مراکز خرید مختلفی وجود دارد که تعدادی از آن‌ها ارزش بازدید و خرید را دارند.
کد خبر: ۱۲۰۷۳
مراکز خرید سنتوزای سنگاپور را بیشتر بشناسید!

تیتر 20 - جزیره سنتوزا در سنگاپور با سواحل زیبا و جاذبه‌های گردشگری مثل یونیورسال استودیوز، بیش‌تر به عنوان محلی برای تفریح شناخته شده و نسبت به منطقه داون تاون که دارای مجموعه‌ای از مگامال‌ها و خرده‌فروشی‌های مختلف است رقیب خوبی برای خرید به حساب نمی‌آید اما در این جزیره هم مراکز خرید مختلفی وجود دارد که تعدادی از آن‌ها ارزش بازدید و خرید را دارند.

به گزارش مجله گردشگری الی‌گشت، اسامی بهترین مراکز خرید سنتوزای سنگاپور در ادامه آمده است.

وایوو سیتی (Vivo City)

شاید وایوو سیتی در خود جزیره سنتوزا نباشد ولی دروازه‌ای برای ورود به سنتوزا به حساب می‌آید. وایوو سیتی بزرگ‌ترین مرکز خرید در کل سنگاپور است به همین دلیل هر چیزی را که برای خرید تصور کنید می‌توانید در زیر سقف آن پیدا کنید. این مرکز، سینمایی بزرگ، آمفی‌تئاتر، زمین بازی برای کودکان، گالری‌های هنری و تعداد زیادی کافه و رستوران دارد. اگر می‌خواهید به این مرکز بروید بهترین راه این است که اول در آن خریدهای خود را انجام دهید و سپس در بخش جنوبی آن سوار بر اسکای‌ترین شده و به جزیره سنتوسا بروید. وایوو سیتی هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

مراکز خرید سنتوزای سنگاپور را بیشتر بشناسید!

مجموعه Quayside Isle

Quayside Isle  مجموعه‌ای از رستوران‌ها، کافه‌ها و مغازه‌هایی است که درست در کنار خلیج سنتوسا قرار دارد. با اینکه بیشتر مردم برای رستوران‌ها و کافه‌هایی که چشم‌انداز پانورامایی زیبایی از مارینا دارند به اینجا می‌آیند اما این محل گزینه‌های خرید مناسبی هم دارد. این مرکز در خلیج سنتوسا در لبه شرقی جزیره قرار دارد و برای رسیدن به آن می‌توانید از اتوبوس‌های رایگان استفاده کنید که هر روز مسافران را به این مجموعه می‌آورند. این مرکز هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا نیمه‌های شب باز است.

مراکز خرید سنتوزای سنگاپور را بیشتر بشناسید!

فروشگاه سیلوسو پونت (Siloso point)

اگر به یکی از سواحل زیبای سنتوسا بروید و بعد متوجه شوید که با خود حوله یا دمپایی نیاورده‌اید چه می‌کنید؟ مرکز خرید سیلوسو پونت محلی است که می‌توانید در آنجا هر وسیله‌ای که برای شنا نیاز دارید مثل عینک شنا، حوله، لباس شنا، دمپایی و … را بیابید. در بسیاری از سواحل معروف جنوب شرقی آسیا می‌توانید از این فروشگاه‌ها که در کنار ساحل قرار دارند، بازدید کنید. سنتوزا با این که نسبت به دیگر سواحل معروف این ناحیه کمی متفاوت است اما یکی از معدود محل هایی است که وسایل مربوط به شنا در آنجا فروخته می‌شود. حتی اگر همراه خود همه چیزهای لازم برای شنا را هم آورده بودید ولی باز هم به این فروشگاه سر بزنید چون وسایل بازی‌های ساحلی آن واقعا جذاب هستند. این فروشگاه در وسط ساحل سیلویو قرار دارد و برای رسیدن به آن می‌توانید به راحتی سوار بر اتوبوس‌های رایگانی شوید که در دور این جزیره رفت و آمد می‌کنند. این فروشگاه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب باز است.

راک شاپ (The Rock Shop)

اگر به هتل هارد راک در سنتوسای سنگاپور بروید می‌توانید بازدید کوتاهی به فروشگاه راک شاپ داشته باشید. از این فروشگاه می‌توانید تی‌شرت‌های برند، کلاه و همه سوغاتی‌های این شهر را تهیه کنید. این فروشگاه هر روز از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب باز است.
ارسال نظرات
موضوعات روز