پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
شانس شاگردان برانکو برای موفقیت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شدت کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۲۰۷۸
تیتر 20 - وضعیت پرسپولیس در گروه مرگ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گره خورده و این تیم برای صعود باید به مسابقات روز آخر چشم داشته باشد. پرسپولیس در روز پایانی باید الوحده امارات را در تهران ببرد و امیدوار باشد كه الهلال به الریان نبازد. در صورت پیروزی یا مساوی الهلال، پرسپولیس می‌تواند همراه با این تیم عربستانی به دور بعد صعود كند اما اگر الریان برنده آن مسابقه باشد پرسپولیس تحت هر شرایطی اوت خواهد شد.
 
غم‌انگیز است كه در صورت پیروزی پرسپولیس و باخت الهلال، این‌دو تیم با یكدیگر هم‌امتیاز می‌شوند اما سرخ‌ها به خاطر عملكرد ضعیف‌تر در بازی مستقیم حذف خواهند شد. پرسپولیس روی كاغذ میزبان بازی رفت با الهلال بود كه یك - یك شد اما چون بازی برگشت گلی نداشت الان در شرایط مساوی الهلال صعود خواهد كرد.
 
اگر قانون AFC توجه به تفاضل گل بود، پرسپولیس می‌توانست امیدوار باشد كه با یک پیروزی دوگله برابر الوحده تحت هر شرایطی به دور بعد صعود كند اما چون كنفدراسیون فوتبال آسیا در این دوره از رقابت‌ها اولویت را به بررسی نتایج رودررو داده، شانس صعود سرخ‌ها به دور بعد به شدت كاهش یافته است. اگر اتفاقی كه منتظرش نیستیم رخ بدهد و پرسپولیس به خاطر باخت الهلال اوت شود، این اوج بدشانسی سرخپوشان خواهد بود كه در فاصله یک سال، به خاطر اجرای دو قانون متناقض دو بار نقره‌داغ می‌شوند! پرسپولیس در لیگ پانزدهم از هرنظر شایسته قهرمانی بود. این تیم خودش را از قعر جدول به صدر رساند اما در نهایت با وجود هم‌امتیاز بودن با استقلال‌خوزستان جام قهرمانی را از دست داد.
 
در مسابقات لیگ برتر ایران قوانین طوری است كه در صورت مساوی بودن امتیازات به تفاضل گل توجه می‌شود و همین مساله قهرمانی را از قرمزها گرفت. پارسال پرسپولیس در بازی‌های مستقیم عملكرد بهتری نسبت به استقلال‌خوزستان داشت. این تیم بازی رفت را 2 بر یک باخته و بازی برگشت را 2 بر صفر برده بود، با این حال این برتری به كارش نیامد. حالا اما در آسیا كار برعكس شده و توجه به بازی مستقیم ممكن است منجر به حذف شاگردان برانكو شود!/جام
ارسال نظرات
موضوعات روز