سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲
هر زمان که بخواهیم خودرویی را خریداری کنیم، باید نخست به اطلاعات‌فنی رجوع و آن را ارزیابی کنیم و در گام دوم به سراغ نظرات مردم و دارندگان آن خودرو برویم؛ بهترین معیار برای انتخاب خودرو، زمانی است که چند مالک در مورد تجربه استفاده از آن خودرو نظر خود را ارائه دهند.
کد خبر: ۱۲۰۸۶
خوش فروش‌ترین خودروهای کارکرده را بشناسید!

تیتر 20 - این مساله در خرید خودرو صفر هم مانند خرید خودرو کارکرده صادق است. ازآنجاکه خودروهای کارکرده احتمال خرابی بیشتری دارند، بررسی خودرو پیش از خرید، الزام بیشتری دارد. خودروهایی که به میزان زیادی در بازار معامله می‌شوند و محبوب هستند، عموماً دارای کیفیتی بالا هستند که رضایت مشتریان را بدنبال دارد.
 
پرفروش‌ترین خودروهای دست دوم دنیا عبارتند از:

تویوتا کمری

تویوتا کمری با 361.111 دستگاه فروش خودرو دست دوم به‌صورت سالانه، بیشترین میزان خرید و فروش خودروی دست دوم در دنیا را دارد. این خودرو در 2 مدل 4 و 6 سیلندر تولید می‌شود که راندمان کلی آن بسیار مناسب است.

تویوتا کرولا

تویوتا کرولا، که پیش‌ازاین لقب پرفروش‌ترین خودرو سواری صفر دنیا را نیز به خود اختصاص داده بود، توانسته است با فروش 306.693 عدد در سال، در رتبه دوم قرار گیرد. این خودرو به دلیل سواری نرم، جادار بودن و قدرت بسیار خوب پیشرانه و از همه مهم‌تر، استقامت بالا و دیر خراب شدن، طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کند.
 
هوندا آکورد

هوندا آکورد، هم خودرویی بسیار زیبا است و هم مطمئن و آرام. این خودرو که قدرت 185 اسب بخار را از موتوری با حجم 2400 سی‌سی می‌گیرد، می‌تواند یک سواری دل‌چسب را به دارندگان خود هدیه کند. البته این خودرو با پیشرانه 6 سیلندر و حجم موتور 3500 نیز عرضه می‌شود. آمار خرید این اتومبیل ژاپنی، 294.935 دستگاه در سال است.
 
نیسان آلتیما

محصولات شرکت خودروسازی نیسان، ماندگاری و دوام را برای مالکان آن به ارمغان می‌آورند؛ مسئله‌ای که شاید در خودروسازی‌های دیگر به این حد نباشد. نیسان آلتیما خودرویی لوکس است که با دو موتور 2500 سی‌سی 4 سیلندر و 3500 سی‌سی 6 سیلندر در دنیا به فروش می‌رسد. این خودرو بسیار زیبا و مطلوب، توانسته با فروش 283.372 دستگاه، رتبه چهارم را از آن خود کند.

هوندا سیویک

سیویک، خودروی سدان دیگری از محصولات شرکت خودروسازی هوندا است که راندمان عملکردی مناسبی دارد. این خودرو در دنیا به‌صورت پیش‌فرض پیشرانه‌ای 2 لیتری دارد که می‌تواند با مدل 1500 سی‌سی نیز جایگزین شود. پیشرانه 2 لیتری می‌تواند 158 اسب بخار و پیشرانه 1.5 لیتری (توربو) می‌تواند 174 اسب بخار را تولید کند. این خودرو با 277.538 عدد، در مقام پنجم قرار دارد./جام جم
ارسال نظرات
موضوعات روز