سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
مهاجم تازه وارد پرسپولیس از پیوستن به این تیم ابراز خوشحالی کرد و آن را بهترین انتخاب دانست.
کد خبر: ۱۲۲۸۳
تیتر 20 - گادوین منشا در مورد شایعات پیرامون قراردادش با باشگاه پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم از اینکه به پرسپولیس پیوسته‌ام و قراردادی هم که با این باشگاه امضا کرده‌ام هیچ مشکلی ندارد. پرسپولیس بهترین انتخاب برای من بود و از اینکه قرار است در کنار بازیکنان بزرگی بازی کنیم خیلی خوشحالم و باید بگویم پرسپولیس بهترین تیم ایران و حتی آسیاست که بازی در آن برای هر بازیکنی آرزو و بهترین جا برای پیشرفت است.
 
منشا از احساسش بعد از پیوستن به پرسپولیس گفت و افزود: خیلی سورپرایز نشده‌ام چرا که از مدت‌ها قبل قرار بود پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم و وقتی این قرارداد نهایی شدم بسیار خوشحال شدم. جا دارد در اینجا از هواداران پرسپولیس هم تشکر کنم که در شبکه‌های اجتماعی مرا مورد لطف خود قرار دادند و آنها در انتخاب من نقش زیادی را داشتند.
 
مهاجم نیجریه‌ای درباره بازی کنار مهدی طارمی نیز به خبرنگار ما گفتک خیلی جالب خواهد شد اما اینکه زوج من و طارمی چقدر خوب باشد را باید در زمین فوتبال نشان دهیم.
 
خرید سیه چهره پرسپولیس با تمجید از برانکو و تیمش نیر یاد آور شد: پرسپولیس بدون تردید بهترین تیم ایران است و من از سبک بازی این تیم خیلی خوشم می‌آید. آنها در خط دفاع و حمله عالی هستند و برای بازی در تیم برانکو لحظه شماری می‌کنم. این تیم هافبک‌های فوق‌العاده‌ای دارد که بهترین پاس‌ها را برای مهاجمان فراهم می‌کنند.
 
منشا از احتمال دعوتش به تیم ملی نیجریه گفته و افزود: بازی در تیم بزرگی چون پرسپولیس به من کمک زیادی خواهد کرد تا به پیراهن تیم ملی کشورم برسم و این یک موفقیت بزرگ برای من خواهد بود.
 
وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از استقلال پیشنهاد داشت یا نه؟ گفت: بله استقلال و چند تیم دیگر پیشنهادات خوبی به من دادند اما من انتخابم را خیلی وقت پیش کرده بودم./خبر ورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز