پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
مدیر عامل ایساکو به همراه مدیران ارشد این شرکت چند ماهی است که به طور جدی و برنامه ریزی شده به نمایندگی های شهرستان های مختلف سرکشی می کنند.
کد خبر: ۱۲۳۸۰
ایساکو

تیتر20 - در شرایطی که خدمات پس از فروش همچنان یکی از دغدغه های اصلی مشتریان صنعت خودرو ایران است، مدیران ارشد ایساکو روی به سفرهای استانی آورده اند تا بدین واسطه از نزدیک با مشکلات مردم (در حوزه خدمات پس از فروش) آشنا شوند.
بر این اساس، مدیر عامل ایساکو به همراه مدیران ارشد این شرکت چند ماهی است که به طور جدی و برنامه ریزی شده به شهرستان های مختلف سرکشی می کنند. 
هدف از این اقدام اما آشنا شدن هر چه بیشتر با امکانات نمایندگی های ایساکو در نقاط مختلف کشور و همچنین لمس مشکلات و چالش های موجود از نزدیک.
ازآنجاکه خدمات پس از فروش خودروها همواره یکی از دغدغه های مشتریان ایرانی به شمار می رود، بنابراین لمس مشکلات و چالش های موجود می تواند کمک بزرگی به حل آنها بکند. 
به هر حال جای تردید نیست که مشتریان ایرانی رضایت چندانی از کمیت و کیفیت خدمات پس از فروش خودروهای داخلی ندارند و بنابراین سرکشی های مدیران ارشد ایساکو می تواند در راستای حل مشکلات باشد. 
در واقع به نظر می رسد مهم ترین پیام این بازدید ها آماده کردن ایساکو برای تحولات بزرگ و بروز رسانی خدمات این شرکت در راستای حل مشکلات موجود است. 
البته این بازدیدها زمانی می تواند موثر واقع بیفتد که مدیران ارشد ایساکو تعارف با نمایندگی ها را کنار گذاشته و ضمن ارتقای توانمندی های کمی و کیفی شان، با تخلفات موجود برخورد لازم را انجام داده و به سمت تبیین الگوهای جهانی (برای ارائه خدمات پس از فروش) حرکت کنند.
در تصاویر زیر بازدید مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو) از نمایندگی های یزد،آبادان،گیلان وزاهدان که در یکی دوماه اخیر صورت گرفته نشان داده می شود.





ایساکوایساکوایساکوایساکو

ارسال نظرات
موضوعات روز