جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
سرمربی پیشین تیم های پایه پرسپولیس با اشاره به این نکته که اصلا فوتبال پایه نداریم، گفت: هادی عقیلی را با ۷۰ دست لباس با سایپا عوض کردند.
کد خبر: ۱۲۵۲۶
تیتر 20 - مجید نایینی در رابطه با دلایل عدم پیشرفت فوتبال ایران در بخش پایه گفت: در کل ما فوتبال پایه نداریم. انجام هر کاری نیازمند یک فوندانسیون و پی‌ریزی است تا به هدف رسید. باید برای پیشرفت این پایه را که فوندانسیون فوتبال است را قوی کرد.  به نوعی در فوتبال عقیم هستیم.
 
وی افزود: هادی عقیلی را زمانی در  پایه های پرسپولیس داشتیم  اما او با ۷۰ دست لباس با باشگاه سایپا معاوضه شد. چندین و چند بازیکن دیگر نیز اینگونه بودند باید برنامه ای طرح ریزی کرد که از این استعداد ها به بهترین نحو استفاده کرد.
 
سرمربی پیشین تیم های پایه پرسپولیس اضافه کرد: برای کار در رده پایه باید تخصص داشت چرا که بازیکنان در رده سنی حساسی هستند و اگر آموزش به درستی صورت نگیرد ممکن است آینده این استعداد به خطر بیفتد به همین خاطر الزامی است که افرادی که در این رده ها کار می کنند صلاحیتشان احراز شود.
 
نایینی با اشاره به فساد هایی که در این رده های پایه صورت می گیرد گفت: به اعتقاد من وزارت ورزش و جوانان باید بیاید و در این بخش نیز نظارت لازم را داشته باشد و اجازه ندهد هر کس در این رده های سنی کار کند. در این سنین آموزش تنها مربوط به فوتبال نیست و باید اصول زندگی حرفه ای نیز به بازیکنان آموخته شود به همین خاطر باید افرادی که در این رده ها کار می کنند صلاحیت لازم را داشته باشند./مهر
ارسال نظرات
موضوعات روز