شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
نخستین نمایشگاه بین المللی گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری ایران (مناطق آزاد) در منطقه آزاد انزلی و به همت و اجرای شرکت نمایشگاهی آفتاب برگزار می شود.
کد خبر: ۱۲۵۴۶
منطقه آزادانزلی میزبان نمایشگاه بین المللی گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری ایران

تیتر20 - نخستین نمایشگاه بین المللی گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری ایران (مناطق آزاد) در منطقه آزاد انزلی و به همت و اجرای شرکت نمایشگاهی آفتاب برگزار می شود. 
این شرکت سال ها تجربه جدی در زمینه برگزاری نمایشگاه های مشابه را در کارنامه خود دارد.
نمایشگاه بین المللی گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری ایران (مناطق آزاد) که به اختصار ITEX2017  نامیده می شود،  از روز ۱۲ تا پایان روز ۱۶ تیر ماه امسال مصادف با ۳ تا ۷ جولای پذیرای علاقه مندان و فعالان این حوزه خواهد بود. 
این نمایشگاه را که پس از انتخابات ریاست جمهوری و در ادامه مسیر توسعه کشور و سیاست های اقتصادی و اجتماعی دولت یازدهم، در قالب دولت دوازدهم، اهمیت مضاعفی یافته است شرکت نمایشگاهی آفتاب و منطقه نمونه گردشگری دربند سر برگزار خواهند کرد و تاکنون تدارک وسیعی برای برپایی سودمند و پرحاصل آن دیده‌ شده است. 
نمایشگاه بین المللی گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری از حمایت نهادها و سازمان های پراعتباری برخوردار است که شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی ویژه اقتصادی، انجمن سرمایه گذاران مناطق نمونه گردشگری ایران، سازمان منطقه آزاد انزلی، دانشگاه علم و فرهنگ و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور از جمله این حامیان هستند.
روزنامه اقتصادی آسیا و نشریه نبض اقتصاد از حامیان رسانه ای این رویداد بین المللی هستند. 
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 86022601 تماس بگیرند. 
گفتنی است که در سراسر دنیا صاحبان صنعت نمایشگاهی، نمایشگاه هایی را به منظور ترویج صنعت سفر و گردشگری برگزار می کنند و از آن به عنوان ابزاری مناسب جهت معرفی دستاوردهای صنعت گردشگری کشورها و قابلیت های آشکار و پنهان فرهنگی، تاریخی، طبیعی یا صنعتی استفاده می شود. 
برخی از کشورها این نمایشگاه را برای معرفی سوابق تاریخی خود برپا می نمایند و بعضی دیگر تلاش در ارائه دستاوردها و تلاش های چند دهه اخیر جامعه خود در جهت پیشرفت و توسعه دارند.
به طور کلی شناساندن ظرفیت های توریستی کشورها و رونق بخشیدن به صنعت توریسم و تلاش برای جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در قالب این صنعت، از جمله اهداف اصلی این نمایشگاه هاست که درخصوص نمایشگاه بین المللی گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری ایران نیز از مساله مصداق دارد. 
گردشگری یکی از مهم ترین و یا حتی در بعضی از موارد، اصلی ترین منبع درآمد ارزی کشورهاست و با توجه به پتانسیل های موجود در کشور ایران، این معادله می تواند در کشور ما نیز مصداق داشته باشد. 
با توجه به سابقه تاریخی و فرهنگی ایران هنوز اهمیت برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری به اندازه کافی درک نشده و به نظر می رسد برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند گام های اولیه اما مهم در این زمینه به شمار رود. 

ارسال نظرات
موضوعات روز