سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:
فریدون احمدی بیان کرد: مدیرعامل شرکت ایساکو با توجه به دانش و تجربه ای که در عرصه صنعت خودرو دارد با اجرای اقدامات سازنده عملکرد قابل تقدیرو مثبتی در کارنامه خود به جا گذاشته است.
کد خبر: ۱۲۶۵۱
عملکرد مدیرعامل شرکت ایساکوقابل تقدیر است

تیتر 20 - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاراقتصادی سایت خبری تحلیلی"تیتربرتر" در خصوص خدمات پس از فروش شرکت های خودرویی اعلام کرد: علاوه بر درنظرگرفتن کیفیت، آپشن‌ها و قابلیت های یک خودرو، خدمات پس از فروش آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا این نحوه چگونگی خدمات،  باعث تعیین آمار جلب رضایت  مشتریان است که شرکت های خودرویی را از سایرین و رقبا  متمایز می سازد.

فریدون احمدی افزود: شرکت هایی که خدمات متنوع و متمایزی را به مشتریان خود عرضه می دارند موضوع رضایت مشتری و اصول مشتری مداری از اهمیت ویژه ای برای آنان برخوردار است.
نماینده مردم زنجان در خصوص اجرای طرح اتوکلیک در شرکت ایساکو اظهار داشت: شرکت ایساکو با ارائه و اجرای این طرح نوین نشان داد،جلب رضایت مشتریان آسایش و رفاه آنان در کمترین زمان ممکن با کمترین هزینه از اولیت های اصلی این شرکت تولیدی است .

وی افزود : بدیهی است، نمایندگان مجلس از این گونه طرح‌های نوین که باعث رضایت مشتریان باشد حمایت و آن را تحسین کرده و از دیگر مجموعه ها خواستار ارائه این گونه طرحها هستند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد:طرحها ی نوینی همانند اتوکلیک می تواند راهگشای خوبی در ارائه خدمات در کمترین زمان با کمترین هزینه باشد همچنین  با اجرای اینگونه طرحها، وجه تمایز با سایر رقبا در عرصه خدمات پس از فروش  رقم می خورد باشد فعالان عرصه صنعت خودرو، خدمات پس از فروش را جدی تر بگیرند.

فریدون احمدی در خصوص بازدیدهای سرزده مدیر عامل شرکت ایساکو  اظهار داشت: این‌گونه بازدیدهای سرزده به نمایندگی‌ها در سراسرکشور باعث می شود همکاران در خصوص خدمات دهی دقت بیشتری به خرج داده و خدمات با کیفیت‌تری ارائه کنند، همچنین بین مدیر عامل شرکت و همکاران جو صمیمانه و بهتری ایجاد می‌شود. در این این بازدیدها کم و کاست‌ها به خوبی بررسی شده و بهبود می‌یابند و آمار رضایت‌مندی مشتریان بالا می‌رود.
احمدی در ادامه بیان کرد: بدیهی است که تمام مونتاژکنندگان، تولیدکنندگان، صادرو وارد کنندگان، همچنین شرکت‌های خدمات پس از فروش باید این امر مهم را سر لوحه کارهای خود قرارداده تا موفقیت بیشتری کسب کنند.

وی افزود: بهتر است شرکت‌های خدمات پس از فروش همانند شرکت ایساکو، امکان ارائه طرح‌های نوین الکترونیکی را در حوزه صنعت خودرو ایجاد کنند زیرا در دست گرفتن بازار و ارائه خدمات برتر از خود تولید مهم‌تر است.
احمدی تصریح کرد: شرکتی که توانایی در دست داشتن و مدیریت بازار پس از فروش را داشته باشد، می تواند در عرصه تولید با قدرت و اطمینان بیشتری پیش رود.
نماینده مردم زنجان بیان کرد:مجموعه ای که در زمینه خدمات پس از فروش دربازار بتواند مشتری خود را راضی نگه دارد، مسلما در رعایت اصول مشتری مداری و رضایتمندی آن به خوبی عمل کرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیر عامل شرکت ایساکو با دانش و تجربه ای که در صنعت خودرو دارد، با درایت واجرای سیاست‌های مدبرانه  در خصوص ارائه خدمات و جلب رضایت مشتریان اقدامات سازنده‌ای را انجام داده است و بنده به نوبه خودم ازآقای حسینی تقدیر و قدردانی کرده و ایشان را به خاطر عملکرد خوبشان تحسین می‌کنم و امیدوارم تمامی مدیران شرکت‌های خودرویی و خدمات پس از فروش دنباله رو چنین اقدامات سازنده‌ای باشند.
ارسال نظرات
موضوعات روز