جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
به نظر می‌رسد هدف اصلی عناصر تروریست از این اقدام که فاقد هرگونه ارزش عملیاتی و امنیتی می باشد، ایجاد فضای تبلیغاتی به منظور ناامن نشان دادن کشور است.
کد خبر: ۱۲۸۷۲
تیتر20 -  به نظر می‌رسد هدف اصلی عناصر تروریست از این اقدام که فاقد هرگونه ارزش عملیاتی و امنیتی می باشد، ایجاد فضای تبلیغاتی به منظور ناامن نشان دادن کشور است.

ساعتی پس از اقدام به تیراندازی افراد مسلح در مجلس و حرم امام (ره)، مجلس شورای اسلامی روند معمول خود را در صحن علنی در پیش گرفت و نمایندگان به کار خود در بررسی طرح ها و لوایح ادامه دادند.

همچنین با هوشیاری عوامل امنیتی محوطه حرم امام نیز به شرایط عادی بازگشته است و تحت کنترل است.



به گزارش ایسنا، افرادی مسلح که به گفته یکی از نمایندگان ۴ نفر بودند حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز با تیراندازی وارد مجلس شده و با هدف قرار دادن تعدادی از نیروهای حفاظت مجلس به تیراندازی خود ادامه می‌دادند.

۱۲:۴۰

حضور دادستان تهران در محل حادثه تیراندازی در مجلس

به گزارش ایسنا، عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران به همراه یکی از معاونان خود در محل حادثه تیراندازی در مجلس حضور یافت.

وزیر بهداشت نیز از مجروحان تیراندازی صبح امروز در مجلس عیادت کرد.

۱۲:۲۸

یک نماینده مردم تهران مجلس همچنین از گروگان‌گیری در این حادثه خبر داد و تاکید کرد که آماری که درباره تعداد گروگان‌ها و شهدای این حادثه منتشر می شود، غیر رسمی است.

۱۲:۱۸

اخبار ضد و نقیض رسانه‌های مختلف مورد تایید نیست

مدیر کل روابط عمومی مجلس شورای اسلامی هرگونه اخبار ضد و نقیضی که رسانه های مختلف درباره حوادث تیراندازی امروز در مجلس منتشر می‌شود را مورد تایید ندانست.

مهدی کیایی در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر این نکته که تدابیر شدید امنیتی در مجلس حاکم و همه چیز تحت کنترل است، گفت: کار مجلس با روال عادی در حال پیش رفتن است.

وی گفت: هیچ کدام از اخبار ضد و نقیضی که رسانه های مختلف درباره این حادثه منتشر می‌کنند، مورد تایید نیست و اخبار رسمی متعاقبا اعلام خواهد شد.

۱۱:۴۰

نیروهای امنیتی مشغول متفرق کردن مردم از اطراف ساختمان مجلس هستند.

۱۱:۳۲

نماینده‌ای مجروح نشده است/افراد مسلح خود را در دفاتر نمایندگان محبوس کرده‌اند

یک عضو هیأت رئیسه مجلس با تشریح حادثه صبح امروز تیراندازی مجلس گفت که در حال حاضر افراد مسلح خود را در دفاتر نمایندگان محبوس کرده‌اند و سیستم‌های امنیتی و حفاظت مجلس در تلاش برای دستگیری آنها هستند.

به گزارش ایسنا، اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با صداوسیما، در توضیح حادثه صبح امروز تیراندازی مجلس گفت: امروز چهار نفر از افراد ناشناس از درب شمال مجلس به صورت مسلح وارد ساختمان شده و در ابتدای ورود به مراجعه‌کنندگان و محافظات درب شمال تیراندازی کردند که تعدادی نیز مجروح شدند.

به گفته وی، تیراندازی ها به سمت اندام تحتانی بوده و بعد از آن وارد ساختمان دفاتر نمایندگان مجلس شده و آنجا نیز تعدادی از افراد را مجروح کردند.

این عضو هیأت رئیسه مجلس گفت که تاکنون گزارشی از کشته شدن و به شهادت رسیدن فردی به ما نرسیده است اما تعدادی از افراد مجروح شده‌اند.

رنجبرزاده تأکید کرد که کسی از نمایندگان مجروح نشده است، همه نمایندگان در صحن هستند و صحن مجلس در وضعیت عادی به برنامه قانون‌گذاری می‌پردازد.

وی گفت: در حال حاضر افراد مسلح خود را در دفاتر نمایندگان محبوس کرده‌اند و سیستم‌های امنیتی و حفاظتی مجلس در تلاش برای دستگیری آنها هستند.

۱۱:۲۸

تدابیر شدید امنیتی در خیابان‌های منتهی به مجلس

خیابان های منتهی به ساختمان مجلس شورای اسلامی در بهارستان تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، پس از حادثه تیراندازی صبح امروز در مجلس شورای اسلامی از عبور و مرور خودروها در خیابان منتهی به مجلس شورای اسلامی جلوگیری می شود. همچنین اجازه تردد عابران پیاده نیز در محوطه مجلس و خیابان های اطراف آن داده نمی شود.

دقایقی پیش دو آمبولانس وارد مجلس شورای اسلامی شدند و همچنین نیروهای یگان ویژه به سمت ساختمان مجلس شورای اسلامی در حرکت هستند.
ارسال نظرات
موضوعات روز