پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
استقلالی‌ها روز گذشته اولین خرید خود را انجام دادند و گفته می‌شود دومین خرید این تیم هم شایان مصلح خواهد بود، بازیکنی که مثل مهدی قائدی فصل فوق العاده‌ای را در لیگ یک پشت سر گذاشت و حالا قرار است با شروع فصل دوباره پیراهن استقلال را برتن کند.
کد خبر: ۱۲۹۰۸
زوم منصوریان روی گزینه‌های برانکو/ توافق استقلال با دومین گزینه پرسپولیس!

تیتر 20 - شایان مصلح ستاره سپیدرود رشت بعد از اینکه در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ پانزدهم مورد توجه برانکو قرار گرفت، در پایان فصل با پیشنهاد هر دو تیم سرخابی پایتخت رو به رو شد. مدافع چپ قرمزهای رشتی در لیگ دسته یک با توجه به اینکه سهمیه لیگ برتری هم به حساب نمی‌آید، ستاره‌ای جذاب برای سرخابی‌ها به شمار می‌رود و هر دو تیم هم با او مذاکراتی داشته‌اند. علیرضا منصوریان و ترکاشوند در هفته‌های گذشته با این بازیکن تماس‌هایی داشتند و پیشنهادات خود را به این مدافع چپ پا ارائه دادند تا مقدمات جذب او را فراهم کنند. در این میان اما نقش محمد انصاری مدافع، پرسپولیس در این انتقال پررنگ‌تر از بسیاری مسائل است.
 
محمد انصاری مدافع چپ پرسپولیس دوست صمیمی و نزدیک مصلح است که تاثیر زیادی در برنامه‌ریزی و انتخاب این بازیکن خواهد داشت.
 
گفته می‌شود مذاکرات نهایی هم با این بازیکن انجام شده و فقط دو طرف بر سر مسائل مالی با هم اختلاف دارند که باید در روزهای آینده این مشکل هم حل شود. مصلح هم مثل قائدی، یکی از بازیکنانی است که مورد توجه پرسپولیس قرارداشت ولی منصوریان قصد دارد با جذب این بازیکن مشکل تیم خود در پست مدافع چپ را حل کند. احتمالا پرسپولیسی‌ها هم سراغ گزینه‌های دیگر مثل آقایی می‌روند یا با خرید یک مدافع میانی جدید، انصاری را به سمت چپ می‌برند.
 
فصل پیش منصوریان بعضی گزینه‌های پرسپولیس مثل کاوه رضایی، فرشید اسماعیلی، کنعانی‌زادگان و آرش افشین را خرید و گویا این فصل هم قرار است آن‌ها گزینه‌هایی که برانکو ماه‌ها دنبال‌شان بوده را به سمت تیم خودشان بکشانند./جام
ارسال نظرات
موضوعات روز