جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۵
برانکو و سایر مسئولان باشگاه پرسپولیس در حالی به دنبال تقویت این تیم هستند که حواشی نسبتا زیادی پیرامون این موضوع وجود دارد.
کد خبر: ۱۲۹۴۸
آخرین خبرها از لیست پرسپولیس/ 3 بازیکن جدید سرخپوش می شوند/ 11 بازیکن قطعی فصل بعد مشخص شدند!

تیتر 20 - پرسپولیس برای فصل هفدهم قرار است اسكلت تیمی‌‌اش را حفظ كند اما در این مورد، مسائلی وجود دارد كه شایعات، احتمالات، امیدواری‌ها و ناامیدی‌ها را در دل خود دارد.
 
ادامه گزارش اخبار نقل و انتقالاتی پیرامون باشگاه پرسپولیس را بخوانید؛
 
نمای كلی از سرخ‌ها

پرسپولیس 13 بازیكن اصلی خود را حفظ كرده و اگر كمال كامیابی‌نیا و سروش رفیعی نیز تمدید كنند، سرخپوشان با 15 بازیكن آماده ورود به لیگ برتر خواهند شد. برانكو نیز لیست خروجی خود را در قالب یك مصاحبه اعلام كرد و گفت كه چه كسانی را نمی‌خواهد.
 
انتخاب بازیكن روی پست، نه نام

برانكو بیشتر از آنكه شبیه رسانه‌های كشورمان، روی نام‌ها متمركز شود، تمام تمركز خود را روی پر كردن پست‌ها گذاشته است. او در پست مهاجم و وینگر، یك تا دو بازیكن، مدافع میانی و كناری حداقل 3 بازیكن و هافبك نیز 2 بازیكن می‌خواهد.
 
چه كسانی می‌آیند؟

حضور گادوین منشا و شجاع خلیل‌‌زاده قطعی شده است. سیامك نعمتی هم با لوگوی پرسپولیس عكس یادگاری گرفته و دو بازیكن دیگر از جمله سعید آقایی از تراكتورسازی (گسترش فولاد) و ایگور پراهیچ نیز در لیست خرید باشگاه هستند. احمد نوراللهی نیز قرار است به پرسپولیس برگردد كه با این شرایط، لیست 18 نفره پر خواهد شد.
 
فوكوس روی لیست زیر 23 سال

برانكو معتقد است اگر تمركز باشگاه به جذب بازیكنان زیر 23 سال باشد، پرسپولیس موفقیت‌های بیشتری در بازار نقل و انتقالات كسب می‌كند. او می‌گوید حضور علی علیپور، احسان علوان‌‌زاده یا صادق محرمی برایش بسیار مفید بوده و حالا می‌خواهد باز هم به دنبال بازیكنان بیشتری در لیست زیر 23 سال باشد تا هم لیست این رده را پر كند و هم ستاره‌های جدیدی معرفی كند.
 
باز هم دفاع وسط

برانكو به باشگاه اعلام كرده در كنار سیدجلال حسینی، محمد انصاری و شجاع خلیل‌زاده، حداقل احتیاج به یك مدافع میانی سرشناس و باكیفیت دارد تا دیگر اتفاقات فصل قبل برای تیمش تكرار نشود. این در حالی است كه محسن ربیع‌خواه و حسین ماهینی نیز در این فصل مدافع میانی بازی كردند.
 
علوان‌‌زاده بلاتكلیف است

با اینكه در لیست منتشر شده از سوی برانكو، نامی از احسان علوان‌‌زاده به عنوان یكی از خروجی‌ها دیده نمی‌شود اما این بازیكن تا زمان پر شدن لیست 18 نفره بلاتكلیف است. او در این فصل به سهمیه بزرگسال اضافه می‌شود و این یعنی یكی از 18 نفر اصلی سرخپوشان می‌شود. اگر برانكو در پستی كه می‌خواهد بازیكن پیدا كند، قید احسان را نیز می‌زند.
 
ترس بزرگ از محرومیت

با اینكه همیشه خبرهای امیدواركننده‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس در مورد بازار نقل و انتقالات به گوش می‌رسد اما نگرانی‌هایی نیز وجود دارد از جمله اینكه باشگاه مثل تراكتورسازی و استقلال از پنجره نقل و انتقالات محروم شود كه این ترس بزرگ، تا ثبت قراردادها همچنان ادامه خواهد داشت.
 
آنها ماندنی شدند؟

در مورد شهاب كرمی و سامان نریمان‌جهان نیز مسائلی گفته می‌شود از جمله اینكه به آنها گفته شده شما به صورت قطعی در لیست خروجی نیستید و شاید دوباره در لیست برانكو جای بگیرید. این به خاطر همان ترس از محرومیت و حفظ همه بازیكنان فصل قبل است. البته برانكو رسماً گفته شهاب كرمی در سطح پرسپولیس نبود و سامان هم نتوانست كار خاصی در این تیم انجام بدهد.
 
احتمال عجیب برای علیپور

علی علیپور طبق مدارك سازمان لیگ متولد سال 1374 است اما یك مدرك مهم هم وجود دارد كه در آن، سال تولد علیپور 73 درج شده و اگر این مدرك مورد بررسی دوباره قرار گرفته و تأیید شود، علیپور از فصل آینده باید در لیست بزرگسالان قرار بگیرد. احتمالی كه البته مدیران باشگاه آن را رد می‌كنند.
 
بی‌خیال شایعات باشید!

این روزها شایعات زیادی در مورد نقل و انتقالات اطراف باشگاه پرسپولیس است و خیلی‌ها دوست دارند با مطرح شدن نام‌شان ادعا كنند از پرسپولیس پیشنهاد دارند اما تا وقتی این شایعات به صورت رسمی تأیید نشده، شما آن را باور نكنید! فعلاً اتفاق تازه‌ای غیر از آنچه خواندید، رخ نداده است.
 
علاقه‌مندی‌های برانكو

برانكو ایوانكوویچ تقریباً به همه خواسته‌های خود در بستن تیمش برای فصل آینده رسیده است. او بازیكنان توانمندی كه علاقه زیادی به مدل فوتبال‌شان داشت را حفظ كرده و از سوی دیگر، بازیكنان مورد نظرش را در بازار نقل و انتقالات به تور انداخته است. كار سرخپوشان در بستن لیست فصل آینده هنوز تمام نشده اما با این حال، نگاهی داریم به لیست فعلی تیم برای فصل آینده كه سرخپوشان با این نفرات راهی لیگ می‌شوند.
 
بازیكنان بزرگسال در لیست 18 نفره

علیرضا بیرانوند (دروازه‌بان)،‌ بوژیدار رادوشوویچ (دروازه‌بان – سهمیه خارجی)، سیدجلال حسینی (مدافع)، حسین ماهینی (مدافع)، محمد انصاری (مدافع)،‌ محسن ربیع‌خواه (مدافع - هافبك)، محسن مسلمان (هافبك)، مهدی طارمی (مهاجم)، فرشاد احمدزاده (مهاجم)، وحید امیری (مهاجم) و احسان علوان‌‌زاده (مهاجم).
 
لیست انتظار برای تمدید قرارداد

كمال كامیابی‌نیا (هافبك).
 
لیست خریدهای جدید

شجاع خلیل‌‌زاده (مدافع) و گادوین منشا (مهاجم – سهمیه خارجی).
 
لیست بازیكنان زیر 23 سال

علی علیپور (مهاجم) و صادق محرمی (مدافع).
 
لیست بازیكنان زیر 21 سال

حمیدرضا طاهرخانی (هافبك) و ابوالفضل درویش‌وند (دروازه‌بان).
 

 
چند نكته مهم؛
 
*لیست قطعی پرسپولیس برای فصل آینده با 11 بازیكن آماده است.
 
*اگر كامیابی‌نیا و رفیعی در تیم ماندنی شوند، تعداد بازیكنان در این لیست به عدد 13 می‌رسد و در صورت قطعی شدن قرارداد نعمتی، خلیل‌‌زاده و منشا، تعداد به 16 نفر می‌رسد.
 
*همچنین علیپور و محرمی نیز جزو نفرات اصلی پرسپولیس هستند كه با وجود آنها، سرخپوشان فعلاً 18 بازیكن دارند.
 
*برانكو می‌تواند به غیر از منشا و رادوشوویچ، دو بازیكن خارجی دیگر نیز جذب كند كه حتماً یكی از آنها باید خارجی – آسیایی باشد.
 
*این روزها صحبت از حضور ایگور پراهیچ (مدافع – كروات)، یك بازیكن عراقی و چند بازیكن خارجی و خارجی – آسیایی دیگر اطراف پرسپولیس به وفور شنیده می‌شود.
 
*در لیست 23 نفره نیز به غیر از علیپور و محرمی، پرسپولیس می‌تواند 7 بازیكن دیگر جذب كند.
 
*پرسپولیس در لیست زیر 21 سال خود هم هنوز 8 جای خالی دارد.
 
خبر ورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز