پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
مدیران باشگاه استقلال به خوبی توانستند هوادارانشان را غافلگیر کنند.
کد خبر: ۱۳۲۳۸
جزئیات یک انتقال بزرگ/ رو دستِ باشگاه استقلال به مدافع سرگردان تراکتورسازی!

تیتر 20 -  در هفته ای که گذشت آبی پوش شدن خالد شفیعی خبری ناگهانی بود که تقریبا کل جامعه فوتبال را شگفت زده کرد.

درحالیکه حتی منصوریان هم از استقلالی شدن این مدافع خبر داده بود اما به یکباره همه چیز تغییر کرد و پژمان منتظری که از هواداران استقلال معذرت خواهی هم کرده بود ناگهان با پیراهن آبی عکس گرفت و پای برگه را امضا کرد.

اما در این میان، خالدشفیعی که به نظر می‌رسد علاقه‌ای برای ماندن در تبریز ندارد نام خودش را با استفاده از نام استقلال به خوبی در این هفته پررنگ کرد تا بتواند مشتری خوبی پیدا کند.

شفیعی که چندی پیش نیز اعلام شد پیشنهادی از لیگ کره دارد به جای خیابان سعادت آباد، راهی شرق آسیا شد تا با چشم بادامی‌ها مذاکره کند اما باشگاه استقلال در این میان رودست جالبی به مدافع بدون تیم فوتبال کشورمان زد!

آبی‌ها با استفاده از هیاهویی که بر سر انتقال مدافع تراکتورسازی ایجاد شد، نگاه‌ها را متوجه این موضوع کردند تا در آرامش کامل به مذاکره با منتظری بپردازند ودر نهایت با این مدافع ملی پوش به توافق رسیدند.

هواداران استقلال امروز در گفتگوها و بحث‌هایی که در فضای مجازی جریان دارد، از این مساله به عنوان حرکت رونالدینیویی باشگاه (به خصوص افتخاری و توفیقی) یاد می‌کنند که با مطرح کردن نام شفیعی، مدافع با تجربه تیم ملی را جذب کردند.

تبحر خاص رونالدینیو در فریب دادن و یا به اصطلاح دریبل چشمی بود به این صورت که برای مثال به سمت چپ نگاه می‌کرد و توپ را به سمت راست می‌فرستاد و حالا هواداران استقلال کار مدیرانشان را به شگرد فوق ستاره اسبق فوتبال جهان تشبیه می‌کنند.

سوای این مساله، خالد شفیعی اکنون در راه اینچئون است تا شاید لژیونر جدید فوتبال ایران باشد اما این درحالی است که گفته می‌شود یحیی گل محمدی و باشگاه تراکتورسازی از رفتار اخیر شفیعی دلخورند و او را از لیست فصل جدید خارج کرده‌اند و از طرفی استقلال هم نیاز خودش را در خط دفاع برطرف کرد. با این حساب اگر این مدافع 30ساله با کره‌ای ها به توافق نرسد کار سختی برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران خواهد داشت.

شفیعی سال گذشته نیز با ترک تبریز به تهران آمد و مذاکراتی را با پرسپولیس و سایپا انجام داد اما در نهایت به جمع قرمزهای تبریز بازگشت./برنا
ارسال نظرات
موضوعات روز