جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
باشگاه استقلال در نیم فصل لیگ شانزدهم با این شرط رضایت نامه بختیار رحمانی را صادر کرده بود که این بازیکن قراردادی با دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی امضا نکند.
کد خبر: ۱۳۲۷۷
تیتر 20 - بختیار رحمانی پس از امضای این تفاهم نامه با استقلال رضایت نامه اش را دریافت کرد و راهی باشگاه فولاد شد.
 
در شرایطی که تیم های لیگ برتر با خرید بازیکنان جدید آماده حضور در فصل جدید می شوند همچنان وضعیت رحمانی برای فصل جدید مبهم است.
 
طبق اعلام مسئولان باشگاه فولاد رقم درخواستی بختیار برای تمدید با فولاد رقم بالایی است و به همین دلیل تا کنون توافقی میان دو طرف صورت نگرفته است.
 
اما این تنها دلیل عدم تمدید با فولاد نیست. بختیار رحمانی که بدجور خود را از روند درخشان سابقش در فوتبال ایران دور می بیند نیم نگاهی به حضور در تیمی مدعی تر نسبت به فولاد دارد و به همین دلیل به نوعی در دو راهی تمدید با این باشگاه قرار گرفته است.
 
اما با توجه به تفاهم نامه با استقلال آیا بختیار رحمانی همچنان قادر به حضوردر تیم های مدعی لیگ برتر از جمله پرسپولیس نیست؟ پاسخ این بازیکن منفی است. بختیار رحمانی می گوید: موضوع توافقنامه من با استقلال مربوط به نیم فصل است و قراردادی با این تیم ندارم و هر جا که بخواهم، می روم!
 
به این ترتیب بختیار رحمانی آزاد است که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به هر تیمی که به آن توافق برسد برود. بر پایه ادعای رحمانی او حتی مجوز پرسپولیسی شدن هم دارد و مشکلی برای حضور در این تیم ندارد./جام
ارسال نظرات
موضوعات روز