چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
هیچ چیزی مثل وجود یک قانون ما را مجبور به شکستن قانون نمی کند. گاهی لباس های متفاوت با عرف و مد می پوشیم و یکی از بزرگ ترین لذت های لباس پوشیدن در صبح این است که می خواهیم ثابت کنیم می توانیم لباسی متفاوت با مد بپوشیم و فعل «نشدن» را به «شدن» تبدیل کنیم.
کد خبر: ۱۳۲۸۰
۷ اشتباه در لباس پوشیدن که شما را پشیمان می کند!

تیتر 20 - اگر از آن دسته افرادی هستید که به جملاتی مانند «رنگ مشکی را با آبی نپوش» توجه نمی کنید و سعی می کنید متفاوت لباس بپوشید به این 7 اشتباه در لباس پوشیدن توجه کنید. 

هیچ چیزی مثل وجود یک قانون ما را مجبور به شکستن قانون نمی کند. گاهی لباس های متفاوت با عرف و مد می پوشیم و یکی از بزرگ ترین لذت های لباس پوشیدن در صبح این است که می خواهیم ثابت کنیم می توانیم لباسی متفاوت با مد بپوشیم و فعل «نشدن» را به «شدن» تبدیل کنیم. اگر از آن دسته افرادی هستید که به جملاتی مانند «رنگ مشکی را با آبی نپوش» توجه نمی کنید و سعی می کنید متفاوت لباس بپوشید به این 7 اشتباه در لباس پوشیدن توجه کنید. با ما در بنیتا همراه باشید.

لباس پوشیدن باید باعث شود احساس راحتی، زیبایی، قدرت و آزادی کنید و اگر با لباسی احساس ضعف، آشفتگی، شلختگی و حتی نژادپرستی می کنید، آن را نپوشید، زیرا حس بدی به شما منتقل می کند. پس با توجه به این موضوع و نکاتی که در ادامه بیان می کنیم.

پوشیدن کفش پاشنه بلند با لباس های کوتاه

اشتباه نکنید منظورمان این نیست که لباس کوتاه نپوشید این مسئله به شما وابسته است اما پوشیدن لباس کوتاه با کفش پاشنه بلند اصلا مناسب نیست. اگر می خواهید پاهایتان کشیده تر به نظر برسد بهتر است شلوارهای بلند با کفش پاشنه دار بپوشید. اگر می خواهید دامن کوتاه بپوشید بهتر است پاشنه ی کفش خیلی بلند و باریک نباشد یا کفش فاقد پاشنه بپوشید.

سر تا پا پوشیدن لباس های یک شکل

حتی اگر لباس هایتان زارا یا اِچ اَند اِم هم باشند پوشیدن لباس های یک شکل جالب نیست و مانند این است که در شوی تبلیغ لباس هستید اگرچه هیچ لوگویی روی لباس ها نباشد. باید بدانید در هر شرایط چه لباسی بپوشید. از سوی دیگر باید بدانید هر لباس را با چه لباس دیگری بپوشید.

پوشیدن لباس سایز بزرگ

لباس بیش از حد بزرگ نپوشید. وقتی شلوارتان برایتان بلند است یا سر شانه های پیراهن تان بزرگ تر از شانه هایتان است یا کفش هایتان از پا خارج می شوند احساس راحتی نخواهید کرد. از سوی دیگر هنگامی که لباس بیش از حد بزرگ می پوشید شلخته و نامرتب به نظر می رسید.

لباس های لک و موهای نامرتب

اگر لباس مرتب و تمیز بپوشید احساس راحتی بیش تری خواهید داشت. وقتی کت کتان مرتب و اتو کشیده یا پیراهن سفید تمیز می پوشید یا شلوار جین مشکی می پوشید که رنگ آن بور نشده است باعث می شوند دوستداشتنی تر شوید. اما اگر به تمیزی لباس هایتان توجه نکنید یا لباس های لک دار و نامرتب بپوشید یا موهای ژولیده داشته باشید نشان دهنده ی بی توجهی شما به ظاهر و کمد لباس تان است.

پوشیدن لباس های فرهنگی به جای مد

بعضی فرهنگ ها، ادیان و گروه های خاصی از مردم با توجه به فرهنگ و اعتقادات شان ممکن است لباس های خاصی بپوشید؛ اما اگر شما با این تصور که این لباس ها دلپذیر و بامزه هستند آن ها را بپوشید اشتباه می کنید و از این کار خودداری کنید

پوشیدن لباس و کفش هایی که به شما امکان حرکت نمی دهند

لباس های تنگی که با آن ها نمی توانید به راحتی در یک خط مستقیم راه بروید، کفش های پاشنه بلندی که مچ پای تان را اذیت می کنند، کیف های زشتی که فقط گران قیمت هستند ... اگر لباس هایتان مانع زندگی عادی شما هستند ارزش پوشیدن ندارند. هیچ کس نمی خواهد ظاهری دلپذیر داشته باشد ولی از زندگیش لذت نبرد.

تظاهر کردن به چیزی که نیستید

اگر می خواهید با لباس پوشیدن مسئله یا حرف خاصی را منتقل کنید باید بدانید این کار روش خاص خود را دارد. اما لباس هایتان باید همیشه نشان دهنده ی شخصیت شما باشد حتی زمانی که می خواهید لباس متفاوتی بپوشید این نکته را رعایت کنید. اگر فاقد توجه به هیچ چیز فقط لباسی انتخاب کنید و بپوشید اصلا خوب نیست. اگر لباسی که می پوشید را دوست ندارید یا با آن احساس زیبایی نمی کنید پس بهتر است آن را نپوشید./آکاایران
ارسال نظرات
موضوعات روز