جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
تیتر 20 - لیست استقلال در حال پر شدن است و فصل نقل انتقالات عملا برای این تیم رو به پایان. با این حال لیست نفرات استقلال هنوز یک جای خالی دارد که طی روزهای آینده این جای خالی حتما پر خواهد شد.
 
برای پر کردن این جا، گزینه های متعددی روی میز استقلال است.از رامین رضاییان گرفته تا جلال الدین ماشاریپوف. رضاییان که وسوسه برانگیز ترین بمب نقل و انتقالاتی استقلال بود و جذبش می توانست ضربه ای روحی به رقیب سنتی باشد، این روزها چندان به استقلال نزدیک نیست.
 
در حالی که تصورات بر این بود که وریا غفوری استقلال را ترک خواهد کرد و رامین استقلالی می شود، قرارداد غفوری با استقلال تمدید شد و نتیجه مذاکرات با رضاییان هم به جای خاصی نرسید. ضمن اینکه با حضور خسرو حیدری دیگر بعید است استقلال به تقویت جناح راست خود بپردازد. همچنین کی روش طی چند وقت اخیر تمایلی به دعوت از استقلالی ها نشان نداده و شاید این مورد هم عامل بازدارنده ای برای حضور رامین رضاییان در استقلال باشد.
 
مجتبی جباری و سرور جباروف هم نامشان در بین گزینه های استقلال برای خرید دیده می شد اما عدم حضور جباروف در تهران و عدم تمایل منصوریان به حضور جباری، تقریبا حضور این دو بازیکن را در استقلال منتفی کرده است با این حال هنوز یک هافبک ازبک مدنظر منصوریان است.
 
جلال الدین ماشاریپوف هافبک تیم لوکوموتیو تاشکند هنوز در حال مذاکره با استقلال است و منصوریان به هیچ عنوان دوست ندارد این بازیکن 24 ساله را از دست بدهد و هیچ بعید نیست آخرین جای لیست استقلال با نام ماشاریپوف پر شود. /خبر ورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز