جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
رامین رضاییان به عنوان یکی از پر سر و صداترین بازیکنان نقل و انتقالات فوتبال ایران به لحظات آخر ثبت قرارداد خود نزدیک شده است.
کد خبر: ۱۳۴۸۸
تیتر 20 - رامین رضاییان سوژه اصلی نقل و انتقالات این روزهای فوتبال ایران است و در هر جمعی که بنشینید، گمانه زنی هایی درباره اینده او می شود. عده ای هنوز بر این باورند که او به استقلال می رود و یاغی جدید فوتبال ایران می شود و دسته ای نیز معتقدند او در اروپا به فوتبال خود ادامه می دهد تا در سال جام جهانی بیش از پیش در چشم باشد گرچه تاریخ نشان داده او اگر بدون تیم هم باشد اولویت اول کی روش در سمت راست خط دفاعی تیم ملی به حساب می آید.

رامین در حال حاضر در بلژیک به سر می برد تا مذاکرات خود را با تیم اوستنده بلژیک انجام تا در صورت حصول توافق به دومین لژیونر کنونی این کشور تبدیل شود.

اما اوستنده چه تیمی است؟ نام کامل این تیم کا. وی. اوستنده است. آنها فصل قبل در رده پنجم جدول رده بندی لیگ حرفه ای بلژیک جای گرفتند.

این تیم در سال 1904 تاسی شد و لقب آنها پسران ساحل هست. ابتدای تاسیس دو تیم بودند در یک شهر ولی در سال 1981 طرفین به توافق رسیدند تا ادغام شوند. 11 سال با نام کنونی در دسته سوم حضور داشتند تا اینکه آنها خیلی سریع به سطح اول فوتبال بلژیک رسیدند و به رده هفتمی هم دست پیدا کردند اما دوباره دوران نزول پس از یک دهه از راه رسید. آنها طی سال های 1995 تا 2013 در دسته دوم حضور داشتند. آنها در این بین چند بار هم نقش آسانسور را ایفا کردند ولی خیلی زود به دسته پایین تر بازگشتند.

از سال 2013 با تغییر مالک، این باشگاه تغییر سیاست داد و پول به ومجموعه تزریق شد و حتی ورزشگاه این تیم هم بازسازی شد و به ظرفیت حدود 8 هزار نفر رسید.

آنها در فصل اخیر به مقام نایب قهرمانی جام حذفی بلژیک رسیدند و بهترین مقام خود را در سطح اول فوتبال شیاطین سرخ به دست آوردند.

در تیم کنونی اوستنده 17 بازیکن خارجی دیده می شود. بازیکنانی از کشورهای کامرون، دانمارک، فرانسه، زیمباوه، آفریقای جنوبی، مونته نگرو، جمهوری چک و نیجریه، کنگو، ترکیه، کرواسی، برزیل، اسلوونی و هلند. رضاییان در صورت حضور در اوستنده به اولین بازیکن آسیایی این تیم تبدیل خواهد شد.

ییوس ووندرهایه سرمربی بلژیکی تیم اوستنده است که 47 سالن سن دارد و پیش از در دوران بازیگری از سال 1999 تا 2005، 48 بازی ملی داشت و دو گل هم زد. او با دستیاری در تیم کورتیجیک آغاز کرد و سپس سرمربی این تیم شد و نهایتا از سال 2015 هدایت اوستنده را بر عهده گرفته است./ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز