جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۷
مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس احتمال کسر امتیاز از این تیم را بابت بدهی به ژوره مانوئل بسیار ضعیف دانست و گفت: فکر می کنم به زودی حکم قطعی این پرونده صادر شود.
کد خبر: ۱۳۶۸۷
تیتر20 - امیر حسینی ضمن بیان مطلب فوق گفت: رای درباره آقای ژوزه صادر شده بود. با این حال به آن اعتراض کردیم و در طول همین مدت توانستیم مستندات جدید ارایه دهیم. خوشبختانه مکاتبات فراوانی که با دادگاه عالی ورزش (CAS) داشتیم که ما را به نقطه مطلوب رسانده است. فکر می کنم خطرات قبلی مانند سقوط به دسته اول و بحث کسر امتیاز به طور کامل برطرف شده است و تنها بدهی مالی خودمان به ژوزه مانوئل را لازم است پرداخت کنیم. به نظرم به زودی حکم قطعی این پرونده صادر شود.

وی درباره پرونده آنتونی گولچ نیز تصریح کرد: در این باره نیز مکاتباتی صورت گرفته است. پرونده در حال جریان است تا باشگاه پرسپولیس متضرر نشود.

حسینی درباره اینکه روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس نقشی در انجام بازی دربی در آلمان ندارد تصریح کرد: این موضوع از طریق روابط بین الملل فدراسیون در حال انجام است و چنین اموری مربوط به باشگاه نیست. باشگاه تنها از فدراسیون فوتبال می خواهد تا مجوز بازی را صادر کند. این کار هم انجام شده است.

حسینی در پایان شایعه پرونده های جدید پرسولیس در فیفا را بی اساس خواند و گفت: پرونده جدیدی به وجود نیامده است. آقای طاهری اقدامات زیادی در این زمینه انجام داده است. مدیرعامل به کمیته بین الملل باشگاه اجازه می دهد تا پرونده ها را بررسی کرده و با بازیکنانی که طلبکار هستند جلسه بگذاریم تا مصالحه کنیم. کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است تا پرونده های حقوقی خود را در فیفا به حداقل برسانیم که این اتفاق در حال وقوع است./مهر
ارسال نظرات
موضوعات روز