شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
لندن تاکسی تکامل یافته و شکل امروزی درشکه های قدیمی در 2 نمونه معمولی و لاکچری تولید و روانه بازار می شود.
کد خبر: ۱۳۷۳۶
لندن تاکسی

تیتر20 - محمد تک زارع،مدیر فروش و بازار یابی شرکت صنعتی برلیانس منطقه آزاد ارس در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تیتر20 درباره خودرو عرضه شده به نام لندن تاکسی گفت:ماموریت این خودرو حمل ونقل و جابجایی مسافر است و صرفا برای حمل و نقل عمومی و رفاه مسافران طراحی شده است.
وی با اشاره به اینکه تاکسی ساخته شده با نام لندن تاکسی تکامل یافته و شکل امروزی درشکه های قدیمی است اظهار داشت:ارتفاع داخل کابین خودرو طوری طراحی شده که مسافر خیلی راحت می تواند سوار بر خودرو شود و سقف آن نسبت به خودروهای دیگر بلند تر است.
تک زارع افزود:فضای میان صندلی ها قابلیت ورود کالسکه کودک ، ویلچر و دوچرخه را داراست و برای معلولین و جانبازان بسیار مناسب طراحی شده است.
لندن تاکسی

مدیر فروش و بازاریابی شرکت برلیانس منطقه آزاد ارس درباره مدل های این خودرو اظهار داشت: لندن تاکسی مدل tx4 در 2 نمونه معمولی و لاکچری تولید شده است و در داخل آن فضای کاملا مجزایی برای راننده درنظر گرفته شده به طوری که مسافران و راننده بدون میکروفن مخصوص تعبیه شده داخل کابین قادر به صحبت و شنیدن صدای همدیگر نیستند.هم چنین نداشتن صندلي كمك راننده و صندوق عقب براي بار از موارد قابل اشاره این خودرو است. 
وی درباره قیمت این خودرو گفت:قيمت ارزى اين خودرو بدون احتساب گمرك و هزينه هاى شماره گزاري در مدل لوکس 38 هزار دلار و مدل معمولی 30 هزار دلار پیش بینی شده است که به طور قطع با سفارش انبوه خودرو با قیمت به مراتب پایین تری به دست تاکسی ران ها خواهد رسید.
وی افزود : این خودرو کلیه استانداردها را دارا  می باشد وقرار است ظرف روزهای آینده کار شماره گذاری و پلاک ملی آن انجام و این خودرو در سراسر کشور قابل استفاده خواهد بود.
تک زارع تصریح کرد:اکنون خودرو tx4 به صورت ckd در کارخانه واقع در منطقه آزاد ارس تولید و مونتاژ می شود.
لازم به ذکر است، شرکت تاکسی لندن تحت مالکیت گروه خودروسازی جیلی چین قرار دارد ودر حال حاضر  به عنوان تاکسی در كيش و تبريز و محدوده منطقه آزاد ارس استفاده مي شود.
این تاکسی جادار و راحت از یک پیشرانه 4 سیلندر با حجم 2400 سی سی بهره می برد که 112 اسب بخار نیرو تولید می کند و مصرف سوخت آن 10.8 لیتر در 100 کیلومتر است.

تاکسی

ارسال نظرات
موضوعات روز