چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
پرسپولیس با حدود 5 غایب به استقبال دربی روز سی و یکم تیرماه می رود.
کد خبر: ۱۳۷۴۷
تیتر 20 - روز سی و یکم تیرماه در ورزشگاه شوکوآره نای شهر بیله فلد دو تیم پرسپولیس و استقلال رو در روی هم قرار می گیرند. دیدار دوستانه ای که با تلاش اسپانسر مشترک این دو تیم پایه ریزی شد و سرانجام به بار نشست.

در حالی که استقلال با تعداد زیادی غایب برای این مسابقه آماده می شود در اردوی پرسپولیس غایبان زیادی برای دربی هشتاد و پنجم وجود دارد اما با دوز کمتر.

برانکو و تیمش چند روزی است در اردوی اوکراین حضور دارند. آنها می بایست هر چه سریع تر خود را برای دو رویداد مهم پیش از لیگ آماده کنند. چالشی که با نبودن چند بازیکن سخت تر هم می شود.

پرسپولیس در بازی روز سی و یکم در بدترین شرایط 5 و در بهترین شرایط دو غایب خواهد داشت.

صادق محرمی: مدافع جوان  21 ساله پرسپولیس به دلیل همراهی تیم امید در رقابت های زیر 23 سال آسیا اردوی اوکراین را ترک کرد و فعلا در اختیار پرسپولیس نیست. او قطعا شهرآورد را از دست می دهد.

وحید امیری: هافبک ملی‌پوش و تکنیکی پرسپولیس با درد عصب کمر مواجه شده و از حضور در تمرینات گروهی محروم است. امیری به تنهایی و زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس در اوکراین تمرین می‌کند و به گفته خودش به شهرآورد آلمان نمی‌رسد. گرچه هنوز درباره امیری چیزی قطعی نشده و ممکن است او را دربی ببینیم.

کمال کامیابی نیا: دربی قبل را یادتان هست. شکست 3-2 پرسپولیس مقابل استقلال. در روزی که همه غیبت کمال را در ثبت این باخت دردناک مهمترین عامل دانستند. این بازیکن بازهم به دلیل جراحی روی کتفش نمی تواند به دربی برسد. احتمالا از شهریور ماه شاهد حضور گتوزوی پرسپولیسی ها در میادین خواهیم بود.

محمد انصاری: مدافع اسبق استقلال که به خاطر مصدومیت از ناحیه پا تازه در اردوی اوکراین پا به توپ شد و تمرینات اختصاصی را انجام داد. هنوز حضور یا عدم حضور مدافع با اخلاق سرخپوشان در بازی دربی مشخص نیست اما در غیاب او شجاع خلیل زاده اصلی ترین گزینه است.

مهدی طارمی: مهاجم تنگستانی پرسپولیس به تازگی پس از کش و قوس های فراوان به اردوی اوکراین اضافه شد. او از هم تیمی های خود بسیار عقب است اما اهمیت دربی شاید برانکو را مجاب کند تا ولو برای چند دقیقه در دربی حضور داشته باشد.

ترکیب احتمالی برانکو در بازی روز سی و یکم بدین ترتیب است: علیرضا بیرانوند، شایان مصلح، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، مرتضی ربیعی خواه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی، علی علیپور و گادوین منشا

در این ترکیب شجاع خلیل زاده به جای محمد انصاری در قلب خط دفاعی قرار گرفته است. با توجه به غیبت محرمی ماهینی به سمت راست خط دفاعی رفته و مصلح در سمت چپ جای او را گرفته است. در پست هافبک دفاعی بازهم به ربیعی خواهی اعتماد می شود که در غیاب کمال نمایش خوبی داشت. در سمت چپ به جای امیری سیامک نعمتی اولین دربی خود را تجربه می کند. در خط حمله هم علیپور به جای طارمی زوج منشا می شود.

باید دید آیا برانکو با همین نفرات به استقبال شهرآورد شماره 85 می رود یا تغییراتی در ترکیب به وجود می آید./ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز