جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
خدمات پس از فروش از پیچیده‌ترین و سنگین‌ترین فعالیتها در صنعت خودرو است و سلیقه و خواست مشتریان طیف وسیعی را در بر می‌گیرد و باید توانايي تحقق خواست این طیف وسیع باشد كه يك شركت در اين راستا موفق و پايدار عمل كند و در بازار خدمات باقي بماند.
کد خبر: ۱۳۸۹۱
ایساکو

تیتر20 - خريد هر محصولي و توجه به اينكه هم از لحاظ كيفيت  و هم از لحاظ قيمت باب ميل متقاضي باشد از دغدغه هاي هر عرضه كننده اي است. حال آنكه اين محصول نياز به سرويس دهي باشد اهميت خدمات پس از فروش آن را هم بالا مي برد. 
خودرو به عنوان محصولي كه از تقاضاي بالايي در كشور ما برخوردار است با چالش هاي مختلفي از جمله تعويض قطعات سالانه ، تنظيم و تعمير برخي اجزا روبه روست كه شركت ايران خودرو براي اين منظور ايساكو را براي پاسخگويي انتخاب كرده است. اگر بخواهيم عادلانه و منصفانه در خصوص اين شركت صحبت كنيم همواره در تلاش بوده تا رضايت مشتري را جلب كند و بي وقفه در تلاش است تا سطح خدمات را وسعت دهد . 
خدمات پس از فروش از پیچیده‌ترین و سنگین‌ترین فعالیتها در صنعت خودرو است و سلیقه و خواست مشتریان طیف وسیعی را در بر می‌گیرد و باید توانايي تحقق خواست این طیف وسیع باشد كه يك شركت در اين راستا موفق و پايدار عمل كند و در بازار خدمات باقي بماند.
عامل موفقيت ايساكو در اين زمينه در اين مهم است كه با حداکثر ظرفیت و پتانسیل‌های موجود، بیشترین ارزش افزوده را ایجاد كرده است. اين شركت كه در سالهای اخیر همواره در اوج افتخار بوده، اين امر را كافي نمي داند و مسیر خدمت را كه یک مسیر بی پایان است ادامه مي دهد.
ايساكو در تلاش است تا با سرويس هاي متنوع براي تمام خطرات و سوانح اتفاقي خريدارن محصولات ايران خودرو چاره اي بيانديشد و عملكرد خوبي هم در اين راستا داشته است.

سامانه سرويس فوري در محل
مشتریان و مصرف کنندگان خودروهای تولیدی ایران خودرو می توانند با استفاده از سامانه همراه ایساکو، از «سرویس فوری در محل» بهره مند شوند.
مشتریان می توانند از این طریق، خدماتی مانند تعویض روغن، فیلتر هوا، تنظیم باد را درخواست و در محل دریافت کنند.
شرکت ایساکو با تجهیز و فعال سازی 500 دستگاه واحد سیار موتوری و بکارگیری متخصص ‌های با تجربه این ناوگان را فعال کرده است. براي اين اقدام دو شیفت کاری تعریف شده و دارندگان محصولات ایران‌خودرو از ساعت هفت صبح تا 22 امکان استفاده از این خدمت را خواهند داشت. 

موبايل اپ خدمتي ديگر از ايساكو
تولید و توزیع قطعات یدکی غیر اصل و با کیفیت پایین و در بسته بندی های تقلبی در بازار با سرعت غير قابل كنترلي رو به افزايش است به طوري که تشخیص اصل بودن قطعات برای مشتریان بسیار سخت و در اكثر موارد غیر ممکن شده، این در حالی است که استفاده از این قطعات علاوه بر تحمیل هزینه‌های مالی زیاد، در بخش اقلام و قطعات ایمنی خطرات جانی را نیز برای مشتریان به همراه دارد. 
در سال‌های اخیر، بسیاری از قطعات تقلبی به کشور وارد و همزمان با چاپ جعبه‌های تقلبی تحت عنوان قطعه اصلی، بسته‌بندی و به قیمت قطعه اصلی به مشتری عرضه می شود. 
تحريمها هم در دوره گذشته مزيد بر علت شد و به دلیل شرایط تحریم، ورود قطعات یدکی تقلبی به بازار افزایش یافت، البته به دلیل ماهیت قاچاق قطعات تقلبی، آمار رسمی و دقیقی در این زمینه وجود ندارد اما برآورد می‌شودکه در آن زمان ورود قطعات تقلبی به بازار ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش یافت. 
ایساکو براي افزایش ضریب اعتماد و اطمینان مشتریان کمک موثری به مشتریان محصولات ایران خودرو در راستای شناسایی قطعات اصلی كرده است. 
اين شركت به منظور جلوگیری از کلاهبرداری و تقلب در بازار قطعات یدکی، نزدیک به دو سال است که سامانه همراه (موبایل اپ) خود را در اختیار مشتریان قرار داده است. 
در این طرح که با هدف ارتباط دو سویه با مشتریان محصولات ایران خودرو صورت گرفته، خریداران قطعات یدکی به راحتی می توانند از اصالت کالا و قطعه خریداری شده اطمینان حاصل کنند. 
دارندگان محصولات ایران‌خودرو می‌توانند با ثبت شماره شاسی خودرو، کد یا شرح قطعه مورد نظر در اپلیکیشن همراه ایساکو، به لیست و قیمت قطعات دسترسی یابند. 

نرم افزاري براي تسريع خدمت رساني ايساكو
در راستاي ارتقاء سطح رضايت مشتريان و چابكسازي و بهبود فرآيندهاي ارتباطي و عملياتي مرتبط با مشتريان، سامانه همراه خدمات پس از فروش ايران خودرو با محوريت دو موضوع اساسي ارائه خدمات پس از فروش و فروش قطعات و لوازم يدكي، قابل اجرا بر روی گوشي و تبلت هاي هوشمند با سیستم عامل Android پياده سازي كرد كه امكان يكپارچه سازي با ايكوكارت (قابليت رجيستر شدن از طريق ايكوكارت) را مي دهد، بعلاوه اينكه امكان نمايش اطلاعات خودرو و خدمات مرتبط با آن و نوبت دهي و امكان صدور رمز ايكوكارت بصورت لحظه اي را نيز فراهم مي كند.   
ارسال نظرات
موضوعات روز