جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
در بسیاری از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان مانند تلگرام، واتس‌اپ و بسیاری دیگر یکی از مشکلات اصلی که کاربران مطرح می‌کردند حذف نمودن پیغام‌هایی است که به‌اشتباه به فرد یا گروهی ارسال‌ شده است.
کد خبر: ۱۳۹۴۸
به واتس‌اپ ویژگی‌های جدیدی اضافه خواهد شد

تیتر 20 - برای شما نیز ممکن است پیش‌آمده باشد که پیغام اشتباهی را ارسال نموده و آرزو داشتید که بتوانید آن را پاک نمایید. بسیاری از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان مانند BBM به شما اجازه بازگشت پیغام‌های ارسالی را می‌دهند.

در اوایل سال 2017 و در ماه ژانویه واتس‌اپ اعلام نمود که می‌خواهد چنین ویژگی را برای اپلیکیشن خود قرار دهد. این خبر در ماه ژانویه اعلام شد و تاکنون یعنی ماه جولای هیچ اتفاق تازه‌ای برای این برنامه رخ نداده است.

بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که روزهای انتظار در حال به پایان رسیدن است. براساس توییت جدیدی که توسط @WABetaInfo منتشر شده، احتمالا واتس‌اپ قرار است پیشرفت‌هایی در ویژگی‌های خود اضافه کند که به این معنی است که مشخصه حذف پیغام‌های خاص به‌زودی در دسترس خواهد بود.

هنوز مطمئن نیستیم که این ویژگی در چه تاریخ دقیقی عرضه خواهد شد ولی خوشبختانه پیشرفت‌های جدید در این اپلیکیشن خبر از این می‌دهد که اجرای این ویژگی نزدیک است.

برای کسانی که ممکن است با این موضوع آشنایی چندانی نداشته باشند باید توضیح دهیم که ویژگی Recall به کاربر اجازه می‌دهد تا پیغام‌های ارسالی خود را در صورت امکان برگرداند و حذف کند.

این مشخصه در مواردی مانند ارسال پیام به شخص اشتباهی، یا در مواقعی که نمی‌خواهید یک موضوع را توضیح دهید یا زمانی‌که از ارسال مطلبی پشیمان شده‌اید مانند یک پیغام در حالت عصبانی برای کسی که دوستش دارید می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

هنوز مشخص نیست که تعداد پیغام‌هایی که می‌توانید برگردانید چه تعدادی بوده و یا ویژگی‌های Recall چیست و یا اینکه آیا تنها برای آخرین پیغام استفاده می‌شود یا تمامی پیغام‌ها را شامل شده، ولی درنهایت امیدواریم که مدت زمان زیادی برای دسترسی به این ویژگی در انتظار نباشیم./آی تی سان
ارسال نظرات
موضوعات روز