جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
بازیکنان پرسپولیس از کاپیتان تیم شان قبل از بازی با فولاد درخواست عجیبی داشتند.
کد خبر: ۱۴۰۸۸
درخواست عجیب پرسپولیسی ها از سیدجلال

تیتر 20 - یک ساعت قبل از آغاز بازی پرسپولیس و فولاد سید جلال حسینی در برنامه زنده تلویزیونی حضور پیدا کرد و این در حالی بود که او برای حضور در این مسابقه اعلام آمادگی کرده بود و برانکو هم نامش را چند ساعت مانده به بازی در لیست 18 نفره قرارداد.
اینکه چه شد کاپیتان این تصمیم عجیب را گرفت و برانکو هم با وجود مخالفت شدید به آن رضایت داد بر می گردد به خواسته بازیکنان پرسپولیس از سید جلال حسینی.
گویا همبازیان اسمی سیدجلال از اینکه قرار بود علی اکبر طاهری هم در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کند با خبر بودند و از این رو از کاپیتان تیم شان خواستند در حضور او به برنامه رفته و مردم را در جریان مشکلات مالی بازیکنان قرار دهد.
کاری که سید جلال انجام داد و سعی کرد با صحبت هایش هواداران را توجیه کند به اینکه درصد زیادی از قرارداد خود را با احتساب آپشن ها از باشگاه طلبکارند.
اخیرا یکی از مسوولان باشگاه پرسپولیس مدعی شده بود اعتراض بازیکنان این تیم بی اساس است چرا باشگاه با آنها کل پول قراردادشان را تسویه کرده است اما او هرگز به این موضوع اشاره نکرده بود که در قرارداد سرخپوشان آپشن های زیادی وجود دارد که به نوبه خودشان 50 تا 60 درصد قراردادهای آنها می شود.
در واقع سید جلال، طارمی و مسلمان دیروز در مصاحبه های خوذ به این نکته تاکید فراوان داشتند. ضمت اینکه کاپیتان به خاطر حضور در برنامه تلویزیونی در دقیقه 15 بازی به ورزشگاه آزادی رسید./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز