جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴
منصوری این بار دست روی طلای ۲۴ عیار گذاشته و پروژه‌ای کاملا متفاوت را به دست گرفته است. در این پروژه رولزرویس ریث را تبدیل به یک خودروی لوکس طلاکاری شده کرده است.
کد خبر: ۱۴۱۴۹
تبدیل رولزرویس ریث به خودروی لوکس طلاکاری شده/ ببینید

تیتر 20 - پروژه‌ای که از این به بعد با نام «پالم ۹۹۹ ادیشن» شناخته خواهد شد. بگذارید اول با بخش مولد قدرتی این خودرو کارمان را شروع کنیم تا پس از این، به بررسی موضوع اصلی یعنی بخش‌های طلاکاری شده این فرزند لوکس رولزرویس بپردازیم. همان‌طور که می‌دانید، منصوری جزو بهترین تیونرهایی به‌شمار می‌رود که حتی از پیشرانه‌های کوچک هم می‌تواند قدرتی بالا و غیرقابل تصور استخراج کند. 

تبدیل رولزرویس ریث به خودروی لوکس طلاکاری شده/ ببینید

این قاعده درخصوص پیشرانه رولزرویس هم صادق است ولی کمی ملموس‌تر، به گونه‌ای که پیشرانه استاندارد ۶/۶ لیتری توربوشارژر ۱۲ سیلندر رولزرویس که یک زمانی می‌توانست قدرتی ۶۳۲ اسب‌بخاری در کنار گشتاور ۸۰۰ نیوتون‌متری تولید کند، حالا موفق به تولید حداکثر قدرتی ۷۳۰ اسب‌بخاری در کنار گشتاوری ۱۰۰۰ نیوتون‌متری شده که خودرو را تا مرز ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت همراهی می‌کند. در‌خصوص تیونینگ بصری هم منصوری به معنی واقعی کلمه شاهکاری از خود به نمایش گذاشته است. 

تبدیل رولزرویس ریث به خودروی لوکس طلاکاری شده/ ببینید

نه زیاد در استفاده از طلا در طراحی ظاهری افراط کرده و نه تفریط، به‌گونه‌ای که می‌توان روکش‌های طلایی را روی کاپوت و مجموعه کامل جلوپنجره، حاشیه مه‌شکن‌ها، حاشیه چراغ‌های پیشانی، در زیر مجموعه سپر، روی رینگ‌های ۲۲ اینچی آلیاژی، روی سقف و ستون پنجره‌ها، روی قاب پشتی آینه‌ها، دستگیره در‌ها، حاشیه خروجی اگزوز، اطراف چراغ‌های خطر، زیر رکاب در‌ها و در نهایت روی در صندوق عقب مشاهده کرد. 

تبدیل رولزرویس ریث به خودروی لوکس طلاکاری شده/ ببینید

در داخل کابین هم سریال طلاکاری منصوری ادامه داشته و برای ساخت رکاب داخلی در‌ها، قسمت فلزی قفل کمربندهای ایمنی، کنترلرهای تنظیم صندلی و… از طلای ۲۴ عیار استفاده شده است./اخبار خودرو

تبدیل رولزرویس ریث به خودروی لوکس طلاکاری شده/ ببینید
ارسال نظرات
موضوعات روز