پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
بسیاری از مواقع زمانی که در پمپ بنزین هستید شاهد تانکر ها و ماشین هایی هستید که در حال تخلیه بنزین هستند وبسیار با این صحنه مواجه شده اید. توصیه کارکنان شاغل در پمپ بنزین و البته کارشناسان این است که در این هنگام بنزین نزنید.
کد خبر: ۱۴۳۹۱
چه زماني بنزين نزنيم❗️

تیتر 20 - بسیاری از مواقع زمانی که در پمپ بنزین هستید شاهد تانکر ها و ماشین هایی هستید که در حال تخلیه بنزین هستند وبسیار با این صحنه مواجه شده اید. توصیه کارکنان شاغل در پمپ بنزین و البته کارشناسان این است که در این هنگام بنزین نزنید.

زمانی که این تانکر ها در حال تخلیه هستند بنزین با فشار به سمت مخازن پمپ بنزین ها سرازیر می شود و در این حالت بر اثر فشار بنزین ورودی بنزین های در حال تخلیه و بنزین در ته مخزن مانده، مخلوط و بسیاری از آلودگی ها و ذراتی که در ته مخزن ته نشین شده بودند به سطح آمده و زمانی که شما بنزین میزنید به حتم این ذرات و آلودگی ها را به باک خودروی خود منتقل می کنید و باعث مشكلاتي براي خودرو شما مي شود.
ارسال نظرات
موضوعات روز