پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت:پیش فروش کوییک از شهریورماه آغاز می شود.
کد خبر: ۱۴۶۵۹

تیتر20- مهدی جمالی در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودرو مشهد، با اشاره به اینکه قيمت نهایی برلیانس C30 حدود ٥٧.٥ ميليون تومان تعيين شده است، گفت:در پی تبليغات انجام شده تقاضاهای زيادی برای اين خودرو مطرح شده در اين راستا از واحد توليد تقاضا كرده ام كه به گونه ای عمل كنند كه پاسخگوی تقاضا باشند و شاهد تشكيل صف برای اين محصول مانند ساير محصولات نباشيم.

آغاز پيش فروش كوييك از شهريورماه

مدیرعامل سایپا با بیان اینکه به زودی و حداکثر تا اوایل شهریور ماه پیش فروش خودروی کوییک را آغاز خواهیم کرد، تصریح کرد: اين خودرو آبان ماه وارد بازار می شود و مطالعات در زمینه قیمت گذاری در حال انجام است به طوری كه هم زمان با آغاز پیش فروش قیمت را به صورت قطعی اعلام می کنیم تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کنند.

خروج پرايد از چرخه توليد قبل از موعد مقرر

وی در ادامه درباره مسائل مطرح شده در زمینه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی درباره قیمت پراید، گفت:به رغم میل باطنی خودم به دليل اينكه پرايد متعلق به اقشار كم درآمد است و بخشی از درآمد خانوارهاي ايراني را تامين می كند، قصد دارم به صورت خودجوش و پيش از اينكه زمان اجرای استانداردهای اجباری ٨٣ گانه در تاريخ اول دي ماه ٩٧ برسد، اين خودرو را از بازار خارج كنيم.

جمالی درباره نگرانی مردم نسبت به جايگزينی پرايد با يك محصول ديگر اظهار كرد: در گروه سايپا مطالعات خوبي انجام شده و محصولاتی طراحي شده تا بتواند پاسخگوی نياز اين اقشار باشد.

همكاري با رنو فعلا ادامه دارد مديرعامل گروه سايپا در ادامه در پاسخ به سوالی درباره وضعيت قرارداد رنو خاطرنشان كرد:قرارداد جديد رنو ارتباطی به سايپا ندارد، البته تا زمانی كه محصولات ال ٩٠ و بی ٩٠ توليد شود همكاری ما با رنو ادامه دارد.

وی با بيان اينكه اگر رنو از شركای خوب ما است و اگر بتواند شرايط ما را بپذيرد همكاری ما در آينده با اين خودروساز ادامه پيدا خواهد كرد، تاكيد كرد:صادرات ٣٠ درصدی، داخلی سازي ٧٠ درصدی از جمله شروط ما است.

جمالي در پاسخ به سوالی درباره افزايش سهم چينی ها در خودروهای سايپا، تصريح كرد:با پلت فرم جديدی (SP0)كه در گروه خودروسازی سايپا طراحی شده و قول دادم كه محصول آن تا پايان سال عرضه شود، خواهيم ديد كه ما خودروسازی هستيم كه اصل كارمان بر مبنای اقتصاد مقاومتی است.

مديرعامل سايپا با بيان اينكه خودروسازی هستيم كه می توانيم  محصول توليد و به بازار عرضه كنيم، اظهار كرد: اين خودرو كه اوايل اسفند ماه معرفی می شود، كاملا ايرانی بوده و همه سلايق را تامين خواهد كرد.

به گفته او بر روی اين مگا پلت فرم ساليانه حداقل دو خودرو طراحی می شود كه از افتخارات صنعت خودرو خواهد بود.

جمالی ادامه داد:٤ مدل خودرو بر روی اين پلت فرم توليد می شود كه در حوزه های قيمتی متفاوت خواهد بود اما با توجه به كيفيت و همچنين به دليل اينكه غرور ملی خودروساز كشور را پاس می دارد،می تواند آينده خوبی را برای صنعت خودرو كشور رقم بزند.
حمايت از توليد پلت فرم ملی ادامه می يابد

وی درباره سرنوشت پروژه هاس سايپا در دولت دوازدهم در صورت تغييرات در كابينه، خاطرنشان كرد:ما يك بنگاه مستقل خصوصی هستيم و فعاليت هايمان مورد حمايت دولت بوده به گونه ای كه بسياری از دولتمردان و مركز تحقيقات ما بازديد كردند و  با توجه به اينكه توليد اين حمايت ادامه خواهد داشت.


نيسان تا حدودی شرايط سايپا را پذيرفته است

جمالي با اشاره به اينكه مذاكرات با نيسان ادامه دارد، تاكيد كرد:شرايط را اعلام كرديم و نيسان تا حدودی اين شرايط را پذيرفته و اميدواريم كه زودتر به نتيجه برسد.

مديرعامل گروه سايپا در پاسخ به سوالی درباره دليل بسته بودن نماد سايپا گفت: ما مجمع خوبي برگزار كرديم و طي كمتر از دوسال انقلابی در ترازنامه و صورت های سود و زيان خود ايجاد كرد، اكنون هم از نظر من نماد سايپا بايد باز می شد./خبرآنلاین
برچسب ها: کوییک خودرو
ارسال نظرات
موضوعات روز