پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۳
احتمال نیمکت نشینی کمال کامیابی نیا در دیدار برابر سیاه جامگان زیاد است.
کد خبر: ۱۵۱۱۴
تیتر 20 - کمال کامیابی نیا که در سه بازی نخست پرسپولیس در فصل جاری نیمکت نشین بود، در دیدار برابر نفت تهران به دلیل مصدومیت محسن ربیع خواه از ابتدا به میدان رفت.

اما اکنون خبر می رسد که این بازیکن در تمرینات تیمش جایی در ترکیب اصلی برانکو ندارد و این محسن ربیع خواه است که در ترکیب اصلی حضور دارد و از ابتدا برای پرسپولیس بازی می کند.

کمال کامیابی نیا در پست هافبک دفاعی در پرسپولیس به یک بازیکن بی رقیب تبدیل شده بود؛ وقتی نوراللهی از جمع سرخپوشان جدا شد، غیبت کمال کامیابی نیا بیشتر احساس می شد. به ویژه در دربی ۸۴ که کامیابی نیا به دلیل محرومیت غایب بود و از حسین ماهینی در این پست استفاده شد و یکی از علل باخت سرخپوشان در دربی غیبت کامیابی نیا و ضعف تیم در پست هافبک دفاعی ارزیابی می شد. برانکو در آن مقطع از ربیع خواه استفاده نکرد تا اینکه در یکی دو بازی آخر فصل که کامیابی نیا غایب بود، از ربیع خواه در این پست استفاده کرد و عملکرد نسبتاً خوبی داشت.

در آغاز فصل جاری کامیابی نیا به دلیل جراحی کتف غایب بود. در دیدار سوپرجام کامیابی نیا بازی نکرد و ربیع خواه هم عملکرد خوبی داشت. در هفته های اول و دوم هم همین اتفاق افتاد و کمال کامیابی نیا در دقایق پایانی به میدان می رفت. کمال کامیابی نیا حتی در مصاحبه ای گفته بود که بعد از بازی با تراکتورسازی به آمادگی صد در صد خواهد رسید.

پس از عمل جراحی هافبک پرسپولیس، پزشکان پیش بینی کرده بودند که او تا هفته پنجم قادر به همراهی پرسپولیس نخواهد بود اما این بازیکن با تمرینات فشرده و فیزیوتراپی، خیلی زودتر از آنچه تصور می شد، در تمرینات گروهی تیمش شرکت کرد. حالا کمال کامیابی نیا جایی در ترکیب اصلی تمرینات درون تیمی در دو روز گذشته نداشته است. همچنین اخباری به گوش می رسد که هافبک پرسپولیس از این شرایط خیلی راضی نیست و به نوعی غافلگیر شده است.

محسن ربیع خواه فصل گذشته با عملکردی بهتر، گوی سبقت را از آرام طبع ربود و به بازیکن فیکس پرسپولیس تبدیل شد. آرام طبع در تمرینات آماده سازی پیش فصل گزینه فیکس برانکو بود اما پس از مصدومیت این بازیکن، ربیع خواه به جای او در پست دفاع چپ بازی کرد و عملکردش در این پست به گونه ای بود که برانکو تا پایان فصل از او استفاده کرد. آرام طبع حتی در غیاب ربیع خواه مصدوم یا محروم شانس بازی نداشت و در نهایت هم در لیست مازاد برانکو قرار گرفت.

حدود ده روز پیش برانکو در مصاحبه ای در خصوص مصدومیت ربیع خواه ابراز نگرانی کرده بود. این اظهار نظر برانکو نشان می داد که مربی سرخپوشان از عملکرد ربیع خواه در پست هافبک دفاعی کاملاً رضایت دارد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا کمال کامیابی نیا در دیدارهای آتی پرسپولیس و به ویژه دیدار حساس و سرنوشت ساز برابر الاهلی عربستان، به بازیکن فیکس پرسپولیس تبدیل می شود یا باز هم این ربیع خواه است که نظر برانکو را بیشتر جلب می کند.

در این شرایط، خدمت سربازی احمد نوراللهی حدود دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید و مجوز بازی در پرسپولیس را دریافت خواهد کرد.

در مورد ربیع خواه این مسئله همواره عنوان می شود که برخی مدیران پرسپولیس از وی حمایت می کنند، اما به نظر می رسد ربیع خواه با بازی خوب خود توانسته نظر برانکو را جلب کند. برانکو در زمان هدایت تیم ملی هم سلیقه های خاص خودش را داشت که با انتقادات برخی کارشناسان و رسانه ها همراه بود. آنها معتقد بودند که برانکو بازیکنان سرشناس استقلال و پرسپولیس و دیگر تیمها را دعوت نمی کند و از برخی نفرات که در آن مقطع تجربه بازی ملی نداشتند، استفاده می کند. اتفاقاً برانکو در بازی های ملی زیادی نفرات کمتر شناخته شده مورد اعتماد خود به عنوان بازیکنان اصلی و ثابت تیمش در دیدارهای مهم در رقابت های مقدماتی جام جهانی یا جام ملت های آسیا بهره برد./نود
ارسال نظرات
موضوعات روز