جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
مازیار میری کارگردان فیلم حوض نقاشی شب گذشته مهمان رامبد جوان در برنامه خندوانه شد و خاطرات جذابی از پرویز پرستویی و مریلا زارعی تعریف کرد.
کد خبر: ۱۵۱۳۵

تیتر20- برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شب گذشته 23 مردادماه 96 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. رامبد جوان در این برنامه میزبان مازیار میری کارگردان فیلم سارا و آیدا بود که با خاطرات و شیطنت های جذابش شبی متفاوت را در برنامه خندوانه رقم زد.مازیار میری

مازیار میری بعد از سلام و احوال پرسی در برنامه خندوانه درباره حال این روزهایش گفت:این روزها مشغول اکران سارا و آیدا هستم و قرار است با تهیه کنندگی مهران رسام یک سریال برای شبکه پنج سیما بسازیم و درباره داستان فیلم سارا و آیدا توضیح داد و از مردم درخواست کرد به سینما بروند و فیلم ها را در سینما ببینند.

رامبد جوان مجری خندوانه ادامه داد:من و مازیار یک کار مشترک با هم داشتیم به نام " این فیلم مهم نیست " که یک فیلم کوتاه بود و به دلیل اسمی که این کار داشت چندبار نگاتیوهای آن گم شد و هربار باید آن را در گوشه ای پیدا میکردیم چون همه تصور میکردند این فیلم واقعا مهم نیست . مازیار میری در ادامه این صحبت افزود :من و رامبد هر روز با هم بودیم و حتی موقع خواب هم منتظر می ماندیم تا همسر من بخوابد و دوباره کار را شروع کنیم .

دختر مازیار میری پرده از راز بیماری پدرش برداشت

در این بخش از برنامه آقای جوان گفتگویی با دختر مازیار میری داشت و دختر این کارگردان معروف پرده از یک عادت پدرش برداشت و گفت :پدر من واقعا پدر خوبی است و مانند یک دوست می ماند اما اگر بتوان او را از بازی هایش جدا کرد ، چون او دائم مشغول بازی کردن با موبایل یا تبلت است و حتی یکبار که تصمیم گرفتیم موبایل ها را جمع کنیم بیشتر از یک ربع طاقت نیاورد و رامبد جوان گفت :وای مازیار تو بیماری و اسم بیماری ات میریزم است!


کارگردان سعادت آباد درباره فوق العاده بودن فیلم حوض نقاشی گفت و از علاقه ای به ساخت یک کمدی رمانتیک دارد صحبت کرد و به رامبد جوان پیشنهاد ساخت چنین فیلمی را داد که مجری خندوانه از دغدغه اش برای ساخت فیلم درباره جوانانی که به هر بهانه ای قصد معروف شدن در فضای مجازی را دارند صحبت کرد.

هدیه ارزشمندی که مازیار میری به استقلالی ها داد

مازیار میری یکی از طرفداران پرو پا قرص تیم فوتبال استقلال است و حتی یکبار جایزه ای که در لندن برای فیلمش گرفته بود تقدیم باشگاه استقلال کرد . مازیار میری ادامه داد :فینال جام حذفی استقلال سپاهان بود و من شب قبلش در اردو حاضر شدم و برای اینکه به بچه ها روحیه بدهم این جایزه را به آنها تقدیم کردم و فردا برای حضور در استادیوم دعوت شدم اما برخلاف تصورم استقلال دو هیچ آن مسابقه را باخت و خیلی ها برای دادن این جایزه به یک تیم قوتبال از من خرده گرفتند.


در این بخش از برنامه رامبد جوان از مازیار میری خواست جمع حاضر در استودیوی خندوانه مهمان مازیار میری برای تماشای فیلم سارا و آیدا در شنبه شب در یکی از سینماهای تهران باشند که کارگردان سارا و آیدا پذیرفت و در خندوانه قول داد که یک روز به مدرسه صبح رویش برود و 10 یا 15 بچه را در از صبح تا شب برای گردش و تفریح همراه خود به مکان های مختلف تفریحی و فرهنگی ببرد و رامبد جوان نیز از این تصمیم استقبال کرد و گفت :من هم 10 بچه را در آن روز حمایت میکنم.

خاطره مازیار میری از پرویز پرستویی و مریلا زارعی

مجری برنامه خندوانه اسامی را اعلام کرد و از مازیار میری خواست نظرش را راجع به آنها بگوید.

مریلا زارعی :یکبار من روی استیج قرار بود جایزه خانم زارعی را بدهم و بدون منظور توصیه کردم که اهالی سینما باید بیشتر همدیگر را دوست بدارند و تحمل کنند که این جمله من باعث ناراحتی مریلا زارعی شد و برخورد تندی با من کردند و اما من در جشنواره شهر که با ایشان داور بودیم برایشان توضیح دادم که من قصدی از این حرف نداشتم و سوء تفاهم برطرف شد و خیلی دوست دارم یک کار با ایشان داشته باشم.

پرویز پرستویی :یکی از بهترین هاست حال آدم کنارش خوب است . سر فیلمبرداری پاداش سکوت دکتر خوردن چربی را برای من ممنوع کرده بود و پرویز پرستویی دائم مراقب بود که من چربی نخورم . یک روز قرار بود ساعت 6 آفیش باشیم و من برای اینکه بتوانم چیزی بخورم ساعت 4 از خانه بیرون رفتم و خامه و عسل و تخم مرغی را آماده خوردن کردم اما تا آمدم یک لقمه از آن را بخورم پرویز پرستویی سر رسید و مانع شد . در واقع طوری شده بود که من در یخچال هم پرویز پرستویی را میدیدم.

مازیار میری در بخشی از صحبت هایش به بازی خوب نگار جواهریان در حوض نقاشی اشاره کرد و از جدی بودن بازیگری برای خانم جواهریان گفت و از فوق العاده بودن شهاب حسینی در بازیگری صحبت کرد و رامبد جوان در تکمیل این صحبت افزود :با احترام به تمام بازیگران مرد سینما و تلویزیون به نظر من شهاب حسینی بهترین بازیگر حال حاضر سینمای ایران است و همیشه شور بازیگری خود را مانند روزهای اول بازیگری اش حفظ کرده است و من برایش آرزوی سعادت میکنم و امیدوارم همیشه بدرخشد.
ارسال نظرات
موضوعات روز