شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵
کمال کامیابی نیا از وضعیتش در پرسپولیس راضی نیست و حتی امکان جدایی اش هم وجود دارد.
کد خبر: ۱۵۱۶۲
تیتر 20 - برانکو ایوانکوویچ دیروز در نشست خبری با تایید این موضوع گفت: "کمال کامیابی نیا در لیست بازیکنان ما برای بازی حضور ندارد و دلیلش این است که او از وضعیت خودش در تیم ناراضی بود. ما به او ۲۴ ساعت فرصت داده‌ایم که در این باره فکر کند و امروز با او صحبت خواهیم کرد. البته مساله خیلی مهمی نیست”.
 
البته علی رغم صحبت های برانکو احتمال جدایی کامیابی نیا از پرسپولیس مساله مهمی است و کامیابی نیا یکی از کلیدی ترین بازیکنان پرسپولیس در فصل گذشته که منجر به قهرمانی سرخپوشان شد، به حساب می آمد و این فصل هم نبود بازیکنی با توانایی های کامیابی نیا قطعا پرسپولیس را در لیگ و لیگ قهرمانان دچار مشکل می کند.
 
در چنین شرایطی، این شایعه شکل گرفته که دلیل ناراحتی کامیابی نیا مسائل مالی است و این بازیکن به دلیل عدم توافق مالی با باشگاه پرسپولیس ناراحت است. البته خود کامیابی نیا در مصاحبه ای این مسئله را انکار کرده و گفته است: ” به هیچ عنوان بحث مسائل مالی در این بین وجود ندارد و بحث من با باشگاه مالی نیست”.
 
به هر حال، قرار است که  بین کامیابی نیا و برانکو جلسه ای برگزار شود و طبق اعلام سرمربی پرسپولیس قرار است که وضعیت این بازیکن مشخص شود. البته با توجه به علاقه خاصی که کامیابی نیا به برانکو دارد، بعید است که کمال راه جدایی از پرسپولیس را پیش بگیرد. مگر اینکه در پشت پرده پای پیشنهاد خیلی بهتری در میان باشد پیشنهادی شاید از تیم های عربی حاشیه خلیج فارس./جام
ارسال نظرات
موضوعات روز