شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
علیرضا منصوریان در چهار هفته ای که از لیگ برتر می گذرد تغییرات زیادی در تیم خود ایجاد کرده و بارها جای بازیکنان را در ترکیب اصلی استقلال تغییر داده است.
کد خبر: ۱۵۵۶۶
تیتر 20 - در شرایطی که در این 4 هفته بازیکنان مدعی حضور در ترکیب اصلی استقلال به خصوص در خط میانی و خط حمله بارها نیمکت نشین شدند منصوریان یک بازیکن را هرگز از ترکیب اصلی تیمش خارج نکرده است.
روزبه چشمی هافبک دفاعی آبی پوشان که فصل گذشته را بدشانسی از دست داده بود این روزها تبدیل به مهره قابل اعتماد منصوریان در استقلال شده است. او تنها بازیکنی است که در این هفته ها همواره در ترکیب ثابت استقلال حضور داشته تا مشخص شود جایگاه مهمی به لحاظ فنی در ترکیب آبی پوشان دارد.
منصوریان پیش از آغاز فصل جدید نیز در تمرینات آبی پوشان از چشمی به عنوان فرمانده استقلال در مرکز زمین نام برده بود بازیکنی که هم به عنوان هافبک دفاعی و هم مدافع مرکزی می تواند در ترکیب استقلال به میدان برود.
نکته جالب این است که منصوریان در این 4 هفته چشمی را حتی تعویض هم نکرده و او ازجمله بازیکنانی است که به طور کامل در ترکیب استقلال به میدان رفته است. چشمی در دیدار امروز استقلال مقابل پدیده نیز در ترکیب اصلی آبی پوشان حضور دارد./خبرورزشی
برچسب ها: منصوریان استقلال
ارسال نظرات
موضوعات روز