پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
یک سدان کوچک به نام جک J4 به بازار می آید!
خودروهای چينی50 میليون تومانی در ايران زياد شده اند. خودروهایی با قابلیت مشابه جک J4 در بازار کم نيست،اما اين خودرو با توجه به اينکه محصول کرمان موتور است و بعلاوه اينکه محصول قبلی اين شرکت به اسم S5 در بازار شناخته شده و پذيرفته شده توسط مشتری بود و J5 هم به عنوان ماشينی نزديک به اين مدل فروش خوبی داشته ، انتظار می رود اين خودرو هم با قيمت گذاری مناسب در بازار موفق باشد.
کد خبر: ۱۵۷۷۰
یک سدان کوچک به نام جک J4  به بازار می آید!

تیتر20 - در شرايطي كه تنها كيفيت و سليقه مدنظر خريدار باشد انتخابها با شرايطي كه محدود كننده مالي در گزينش دخيل مي شود متفاوت است.
با شرايط ارزي حاضر و كيفيت پايين خودروهاي داخل،‌مشتريان به خريد خودروهاي چيني روي آورده اند. هرچند كه بازار اين خودروها حواشي زيادي دارد ،‌مشتريان از برخي موارد چشم پوشي مي كنند و ماشين چيني انتخابشان مي شود. 
اين روزها در ايران، میان ماشين های چينی، بازار شاسي بلندها داغ است . در اين بين كرمان موتور با قدمت زيادي كه در عرصه خودرو دارد، ‌با همكاري شرکت های چینی خودروهاي كراس اوور زيادي را به بازار عرضه كرده است. يكي از نمونه هاي اين همكاري بين كرمان موتور با خودروسازي جك است كه از سازندگان قديمي چيني محسوب مي شود كه در زمان تحریم ها هم از بهترین همکاری هاي شرکت کرمان موتور محسوب مي شد و عرضه جک J5 اتوماتیک به عنوان ارزان ترین خودروی اتوماتیک در بازار خودروي ایران، حاصل آن است. 
 در اين بين تحريم ها برداشته شد و كرمان موتور همكاري خود را با كشورهاي ديگر از جمله كره جنوبي گسترده تر كرد و با هيونداي وارد تعامل شد هرچند كه همچنان برنامه هایی با شرکت جک دارد و حالا پس از عرضه موفق خودروي جک S3 كه ماشيني شاسي بلند محسوب مي شد قصد دارد جک J4 را نیز به عنوان یک سدان کوچک به بازار عرضه کند. 
 اين ماشين كه در بين خودروشناسان با عنوان Heyue A30 شنيده مي شود، در رده بسترن B30، بی وای دی F3، ام جی 360 و برلیانس H330 قرار دارد . شركت جك در بازار كشور خودش در سال 2014 بیش از 11 هزار دستگاه از جک J4 را  بفروش رساند و حال اين خودرو در حال ورود به بازار ايران است. 
اين ماشين كه روی همان پلتفرم جک S3 پیاده سازی شده داراي ظاهري مدرن، جادار و طراحی شيک است. قيمت آن نيز با توجه به اينکه هنوز به بازار ارائه نشده ، عدد دقيقی نيست اما احتمالاً با نگاهي به بازار خودرو  جک J5 ، محدوده قیمت J4 هم تا سقف 60 میلیون تومان بسته خواهد شد. در اين سطح از قيمت خودروهای متنوع و با سطح کيفی مشابهی وجود دارد به همين خاطر تنها راه آن گستردگی خدمات پس از فروش خواهد بود كه مشتري را ترغيب به خريد مي كند ، طبق مشخصات اين خودرو، فرق چنداني با ماشين هاي هم رده خود ندارد. 
فربد زاوه، کارشناس خودرو در خصوص اين خودرو به خبرنگار تيتر20 گفت: خودروهای چينی50 میليون تومانی در ايران زياد شده اند. خودرو J4 محصول جدید کرمان موتور هم قيمتی در اين بازه دارد و خودروهایی با قابلیت مشابه آن کم نيست،اما اين خودرو با توجه به اينکه محصول کرمان موتور است و بعلاوه اينکه محصول قبلی اين شرکت به اسم S5 در بازار شناخته شده و پذيرفته شده توسط مشتری بود و J5 هم به عنوان ماشينی نزديک به اين مدل فروش خوبی داشته ، انتظار می رود اين خودرو هم با قيمتگذاری مناسب در بازار موفق باشد. 
اين کارشناس خودرو افزود: کرمان موتور با توجه به اينکه از ديوار تعرفه استفاده می کند، با سیاست داخلی خودش تيراژ پايينی برای تولید محصول انتخاب می کند و تعريف نسبی محصولات اين شرکت برای موفقيت با تعداد فروش مشخص نمی شود، چراکه اين شرکت با تعداد بالا محصول را عرضه نمی کند. و در نهايت انتخاب جک به عنوان شريک تجاری انتخاب درستی از جانب اين شرکت بوده زيرا اين برندی خوش نام در عرصه خودرو سازيست . 

ارسال نظرات
موضوعات روز