شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
استاندار تهران از افتتاح پروژه های ملی و استانی با اعتبار بیش از دو هزار و 300 میلیارد ریال در هفته دولت و با حضور اعضای هیات دولت در سطح استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۵۸۰۶

تیتر20- سید حسین هاشمی در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه در هفته دولت چند تن از هیئت دولت برای افتتاح پروژه ها حضور خواهند داشت، گفت: اعتبار پروژه هایی که قرار است در این هفته افتتاح شوند، بیش از دو هزار و ۳۰۰ میلیار ریال است که شامل پروژه های ملی و استانی می شود.

وی به بهره برداری از پروژه انتقال آب "قمر بنی هاشم" اشاره کرد و گفت: در این پروژه آب غرب به شرق تهران را متصل می کند و یک نوع ایمن سازی آب صورت می گیرد تا اگر در یکی از مناطق غرب و شرق مشکلی پیش بیاید، این خط لوله یکدیگر را پوشش می دهند.

استاندار تهران به اقدامات انجام شده در دولت یازدهم برای شهر تهران اشاره کرد و عنوان داشت: چهار سال پیش در جنوب و شرق تهران، نزدیک ۵۰ میلیون متر مکعب کسری آب شرب داشتیم. مشکل جدی در این بخش ها نیز مشکل بهداشتی آب ها بود. امروز هم مشکل تامین آب و بهداشت آن را حل کرده ایم و هیچ مشکلی در این حوزه ها وجود ندارند. همچنین بعضی از روستاها که با تانکر آب می بردند، لوله کشی شده است.

وی به موضوع فاضلاب و محیط زیست اشاره کرد و تصریح داشت: این دو موضوع از سیاست ها و مسائل مهم دولت است. در کل کشور ۴۱ پروژه تصفیه خانه برای موضوع فاضلاب شروع شد که 10 مورد آن در استان تهران افتتاح شد و ۱۳ مورد نیز در دست اقدام داریم که در دولت دوازدهم اجرایی می شود و در پایان دولت نیز به پایان می رسد و کل فاضلاب های استان که بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون متر مکعب است تصفیه می شود و در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

هاشمی بیان داشت: یکی از موضوعات دیگری که مورد توجه قرار گرفته است، نوسازی صنایع و صنوف تولیدی استان تهران است. در این راستا حدود 10 هزار هکتار شهرک جدید اقتصادی تعریف شده است.

هاشمی تصریح کرد: یکی از نخستین اقداماتی که در شهر تهران انجام شد این بود که تمام پمپ بنزین های شهرستان تهران و اطراف آن به یورو ۴ ارتقاء پیدا کرد و باعث شد روزهای سالم خیلی بهتر از گذشته شود. همچنین امیدوار هستیم نوسازی ناوگان شهر تهران را نیز عملیاتی کنیم./ایسنا
ارسال نظرات
موضوعات روز