جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
در یک گزارش میدانی جدیدترین نرخ خرید و فروش و اجاره املاک در شهر جدید پرند را بررسی کردیم.
کد خبر: ۱۶۰۱۷

تیتر20- یکی از مدیران بنگاه‌های معاملات املاک در منطقه پرند در تشریح آخرین وضعیت خرید و فروش آپارتمان با اشاره به اینکه وضعیت بازار نسبت به فصل تابستان از شرایط خوبی برخوردار نیست، گفت: تعداد معاملات در پرند محدود و خرید و فروش به سختی صورت می‌گیرد.

وی همچنین مظنه قیمت برای واحدهای مسکن مهر را با احتساب وام  مسکن برای هر واحد بین 60 تا 80میلیون تومان عنوان کرد و افزود: قیمت واحدهای شخصی‌ساز در این منطقه متفاوت و از متری یک میلیون تا 2میلیون و 600هزار تومان متغیر است.

این بنگاه دار معاملات ملکی در رابطه با نرخ رهن کامل در این شهر نیز گفت: برای واحدهای مسکن مهر، مظنه رهن کامل برای هر واحد از حدود 10 تا 14میلیون تومان آغاز می‌شود که بسته به متراژ و کیفیت ساخت و منطقه قابل افزایش است. رهن کامل واحدهای شخصی‌ساز هم از 25میلیون تومان به بالا قیمت‌گذاری شده است.

یکی دیگر از کارشناسان بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر پرند هم با اشاره به اینکه گفت: وضعیت بازار مسکن در این منطقه هیچ رونقی ندارد، گفت: حتی نسبت به زمان پیش از انتخابات نیز شاهد رکود بیشتری هستیم.

وی معتقد است: با توجه به افزایش قیمت اعمال شده 25 تا 30درصدی برای واحدهای شخصی‌ساز و 15 تا 20درصدی برای واحدهای مسکن مهر تقاضا به شدت کاهش پیدا کرده است./اقتصاد آنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز