جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۱
سلامت محیط زیست به عنوان نیاز اصلی جوامع امروزی در اولویت قرار گرفته و خودروسازان برتر جهانی نیز با توجه به این نیاز، به تولید و عرضه انبوه خودروهای برقی روی آوردهاند. در حال حاضر بسیاری از کمپانی‌های خودروسازی در حال توسعه خودروهای الکتریکی هستند. فولکس واگن نیز با درک شرایط بحرانی محیط زیست، تولید خودروهای برقی را در اولویت قرار داده است.
کد خبر: ۱۶۰۴۳

تیتر20- اگر بخواهیم نگاهی کلی به سیاست و استراتژی‌های  اصلی فولکس ‌واگن برای آینده صنعت خودروسازی داشته باشیم، کاهش تنوع مدل‌ها و ساده کردن فرایند تولید و پیشتازی در بازارهای جهانی در عرصه محیط‌زیست، استفاده از تکنولوژی‌های برتر،پایداری هوشمند و در نهایت تلاش برای فراهم آوردن سبک زندگی ایمن و راحت  برای دارندگان محصولاتش از جمله مهمترین اهداف این خودروساز است.

طبق پیش‌بینی‌ها تا سال 2020 میلادی، 20 میلیون و تا سال 2030 میلادی 100 میلیون خودروی برقی و حدود 400 میلیون دوچرخه، سه چرخه و چهارچرخه برقی در جاده‌های دنیا مجهز به پیشرانه‌های الکتریکی خواهند شد؛ این نوع خودرو در کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی و کاهش آلودگی هوا نقش اساسی خواهد داشت.

شرکت فولکس واگن تصمیم دارد با تغییراتی اساسی در رویکرد خود به صنعت خودروسازی، نقش مهم‌تری در بازار این صنعت برای خود باز کند. تصمیم بر آن است که در زمینه تولید خودروهای برقی، فولکس واگن تا کمتر از ده سال دیگر، یعنی تا سال ۲۰۲۵ در بازارهای جهانی حرف اول را بزند. از آن گذشته، فولکس واگن مایل است تا سال ۲۰۳۰ بزرگترین تولیدکننده خودروی جهان باشد.

در واقع،  براساس این استراتژی فولکس واگن قرار است چیزی حدود 10 میلیارد یورو برای ارائه ماشین های خودران و ماشین های الکتریکی، که باتری های آنها از ظرفیت ذخیره سازی بالا برخوردار است، هزینه کند.

در همین راستا I.D. Buzz کانسپت تمام برقی فولکس واگن که در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی شد یک مدل جدید در آینده خواهد بود که بر اساس ساختار خودروی برقی رایج این خودروساز ساخته می‌شود. کانسپت I.D. Buzz به‌عنوان یک میکروباس چهارچرخ محرک برای آینده طراحی شده است و تعدادی از فناوری‌های پیشرفته را در دل خود جای داده است.  همانطور که گفته شد شرکت خودروسازی فولکس واگن، برنامه‌ی ویژه‌ای برای عرضه‌ی خودروهای برقی در سال‌های آینده دارد و ۲۵ درصد محصولات خود را تا سال ۲۰۲۰ به قوای محرکه‌ی برقی مجهز خواهد کرد. اگر همه چیز طبق برنامه‌ی مورد انتظار پیش برود، نسخه‌ی نهایی ID Buzz احتمالا برای عرضه در سال ۲۰۲۰ آماده خواهد شد./ایلنا

 
ارسال نظرات
موضوعات روز