پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
قیمت BMW M5 در بریتانیا اعلام شد که نشان داد یک رقیب جدی و مناسب برای Mercedes-AMG E63 S در بازار خودرو‌های سدان پیدا شده است.
کد خبر: ۱۶۱۰۶
قیمت BMW M5 مشخص شد!

تیتر 20 - M5 جدید با قیمت ۸۷,۱۶۰ پوند یعنی ۱۰۸,۷۸۵ دلار قابل خریداری است که اگر دلار را ۴ هزار تومان در نظر بگیریم باید چیزی نزدیک به ۴۳۰ میلیون تومان خرج این اتومبیل کنیم که چیزی شبیه یک جوک به نظر می‌رسد و M5 2018 هرگز با این قیمت به دست هیچ کدام از ما نخواهد رسید!

خودروی هم رده و رقیب، یعنی E63 نیز با قیمت ۱۰۲,۰۳۱ دلار در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که E63 S نیز ۱۱۴,۱۳۰ دلار برای خریداران آب می‌خورد. بهرحال هیچ‌کدام از این قیمت‌ها به ما ربطی ندارد چون مشخص نیست اگر خواهان خریداری آن‌ها باشیم باید چند برابر این مبالغ را هزینه کنیم!

 M5 جدید در مقایسه با F10 M5 قدیمی بسیار با ارزش تر است. مدل قدیمی حدود ۹۵ هزار دلار قیمت دارد و این در حالی است که طبق گزارش‌های منتشر‌شده در فضای مجازی بسیار از ویژگی‌های اصلی M5 2018 قبلا به عنوان آپشن در F10 M5 مورد استفاده قرار گرفته بودند و این اختلاف قیمت نسبتا کم M5 2018 را به خودروی بسیار با ارزش‌تری تبدیل می‌کند.

اگر توانایی پرداخت این مقدار پول را داشته باشید، کلید یک خودروی سوپر سدان که توسط یک موتور نسل ۸ توربورشارژ دو قلو ۴.۴ لیتری قدرت ۵۹۱ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری را تولید می‌کند به شما تحویل داده خواهد شد!

قیمت BMW M5 مشخص شد!

به لطف گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته و سیستم کاملا جدید چرخ‌ها(سیستم تمام محرک) ۰ تا ۱۰۰ این خودرو ۳.۴ ثانیه و ۰ تا ۲۰۰ آن ۱۱.۱ ثانیه ثبت شده است. با این اتومبیل شما می‌توانید تا ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت برانید با یک بسته "راننده M” که به صورت جداگانه مانند دیگر خودر‌وهای گران قیمت BMW قابل خریداری است، این مقدار تا ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت نیز قابل افزایش است./چرخان
ارسال نظرات
موضوعات روز