پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که تیمش شایسته برتری پرگل مقابل گسترش فولاد تبریز بوده است.
کد خبر: ۱۶۵۳۲
تیتر 20 -  برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز، اظهار داشت: عید غدیر خم را به شما تبریک می‌گویم و در آستانه این عید از برد شیرین تیمم راضی هستم. تبریک ویژه‌ای برای بازیکنانم دارم. پر واضح است که آنها استحقاق این برد را داشتند. این بازی برای ما خیلی مهم بود، چون معمولاً بعد از بازی تیم ملی، تیم‌هایی که ملی‌پوش دارند نتیجه نمی‌گیرند. از طرفی به دلیل نزدیک بودن بازی با الاهلی، این بازی ذهن بازیکنان را درگیر کرده بود. استحقاق این برد را داشتیم، چون هم موقعیت ایجاد کردیم و توانستیم از کیفیت و دانش‌مان استفاده کنیم و به برتری برسیم.

گسترش فولاد می‌تواند با بوناچیچ شرایط بهتری را پیدا کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچین خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم که گسترش فولاد خیلی مشکل دارد، اما اطمینان داریم که این تیم با بوناچیچ می‌تواند شرایط بهتری پیدا کند. گسترش فولاد چند بازیکن جدید دارد و چند بازیکن دیگر هم در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات به این تیم اضافه شدند. باید یک بار دیگر به بازیکنانم تبریک بگویم و از هواداران هم تشکر می‌کنم که همیشه و همه جا حضور دارند و از ما حمایت می‌کنند.

بازی مقابل گسترش فولاد برای ما مفید بود

برانکو در واکنش به این پرسش که پرسپولیس در سه جبهه رقابت می‌کند، بازیکنان ملی‌پوش دارد و این خستگی در تیم وجود داشت، اما با آمدن طارمی شرایطش بهتر شد و آیا نیمکت‌نشینی این بازیکن به دلیل خستگی بود یا تاکتیک تیم،‌ گفت: با شما موافقم. همان‌طور که می‌دانید هنوز 48 ساعت هم از بازی تیم ملی نگذشته است. طارمی بیش از 60 دقیقه مقابل سوریه بازی کرده بود و از سوی دیگر انصاری در طول یک هفته سه بازی انجام داده است. البته این بازی برای ما مفید بود، چون به نوعی آن را آمادگی برای بازی با الاهلی می‌دانیم. به همین دلیل در شروع بازی فقط از امیری و بیرانوند که ملی‌پوش هستند، استفاده کردیم.

طارمی نیاز به کار بیشتری دارد

وی با اشاره به شرایط مهدی طارمی افزود: طارمی بازیکن ملی‌پوش و آقایی گل ماست. چون او در تمرینات بدنسازی به دنبال انتخاب تیم جدید بود، مشخصاً به کار بیشتری نیاز دارد، اما امید داریم که روز به روز بهتر و بهتر شود.

می‌خواستیم با ورود طارمی به زمین روند بازی تغییر کند

«بازی پرسپولیس در مصاف با گسترش فولاد را باید به قبل و بعد از حضور طارمی در زمین تقسیم کرد، چون پیش از حضور او مهاجمان ناکام بودند. آیا این قابل قبول است که پرسپولیس بدون طارمی به بن بست بخورد؟»، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع گفت: من پیش از بازی به طارمی گفته بودم که پیش‌بینی کرده‌ام 20 تا 25 دقیقه به او بازی بدهم. نگاه‌مان هم این بود که با ورود طارمی روند بازی تغییر کرده و بهتر شود. طبیعی بود وقتی منشا و علیپور هم در ترکیب بودند، برای این بود که نبود طارمی در برخی بازی‌ها چندان برای ما سخت نباشد. همان‌طور که قبلاً هم گفتم طارمی در دو فصل اخیر بهترین بازیکن تیم ما و لیگ بوده و آقای گل هم شده است.

دست ما برای تعویض باز است

وی در ادامه افزود: باید این را قبول داشته باشید که در این فصل با آمدن منشا، مصلح، نعمتی و خلیل‌زاده نیمکت ما تقویت شده که این مسئله مهمی است. به‌هرحال دست ما آنقدر باز است که برای هر تعویضی می‌توانیم اقدام کرده و ضعف‌مان را به حداقل برسانیم. اگر بخواهیم واقعیت را در نظر بگیریم، نیمار از بارسلونا رفته و این تیم مثل گذشته بازی نمی‌کند. بهترین بازیکن همیشه بهترین بازیکن است. طبیعی است منشا بازیکن جدید ما محسوب می‌شود و نیاز به زمان دارد تا هماهنگ‌تر شده، دیدگاه ما را بیشتر متوجه شود و به آمادگی برسد. او امروز هم دو موقعیت خوب گلزنی هم داشت.

باقری مستحق اخراج شدن نبود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دلیل اخراج کریم باقری گفت: به این دلیل که به کمک داور اول بازی اعتراض کرد که چرا موقع خطا روی فرشاد احمدزاده پرچم نزد و خطایی اعلام نشد. به نظرم او استحقاق اخراج شدن را نداشت. به‌هر حال بازی فوتبال است و همه هیجان زده شده و تحت تأثیر بازی قرار می‌گیریم.

هماهنگ شدن منشا و نعمتی با تیم قهرمان سخت است

برانکو در مورد روند جوان‌گریی در تیمش و اینکه آیا این روند بازهم ادامه دارد یا نه، اظهار داشت: همه اینها بستگی به موقعیت‌های موجود دارد. اینجا پرسپولیس است و باید بهترین بازیکنان شانس بازی کردن پیدا کنند. آن صحبتی هم که در خصوص منشا و نعمتی کردم، در اینجا صدق می‌کنند. آنها در تیمی هستند که شکل گرفته و قهرمان شده است و شاید راحت نباشد که سریع با تیم هماهنگ شوند، اما مهم این است که وقتی آنها را تعویض می‌کنیم در روند بازی تغییر مثبت ایجاد کنند./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز