پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
کامران تفتی با حضور در برنامه حالا خورشید خبر ازدواجش را به طور رسمی اعلام کرد و از مراسم ازدواجش بعد از ماه محرم و صفر صحبت کرد.
کد خبر: ۱۶۸۸۸

تیتر20- کامران تفتی بازیگر سینما و تلویزیون این روزها در قالب یک مجری در برنامه وقتشه در شبکه نسیم ظاهر شد و برنامه ای با محوریت عشق و عاشقی و ازدواج را اجرا میکند. این مجری جوان مهمان برنامه حالا خورشید شد و از اتفاقی مهم در زندگی اش خبر داد.

کامران تفتی بازیگر سریال میکائیل بعد از سلام و احوال پرسی در برنامه حالا خورشید در روز عید غدیر درباره خوشحالی از حضورش در این برنامه گفت و به سوالات رضا رشیدپور پاسخ داد و درباره عیدی دادن در روز عید صحبت کرد .

مجری برنامه حالا خورشید بدون مقدمه سراغ یک سوال اساسی از کامران تفتی رفت و گفت :یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که میگوید "کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی " که بازیگر سریال میکائیل سریع به این صحبت واکنش نشان داد و با نشان دادن حلقه ای که در دستش بود گفت :دوا نمودم و من در شرف ازدواجم و میدانستم قطعا این را میپرسی. حتی سر برنامه وقتشه هم همیشه این بحث بود که چرا یک پسر مجرد باید درباره ازدواج صحبت کند وقتی هنوز آن را تجربه نکرده است و خداروشکر من در شرف این ازدواج هستم و بعد از محرم و صفر قطعی میکنم این اتفاق را ، صحبت هایش صورت گرفته است و بعداز ماه صفر به صورت رسمی ثبت میشود.

در ادامه این گفتگو کامران تفتی درباره ضبط برنامه وقتشه گفت و رضا رشیدپور از صدای کامران تفتی و هنر خوانندگی اش تعریف کرد و از ریسک پذیری کامران تفتی گفت .

کامران تفتی درباره مهم ترین ویژگی عروس دامادهای ایرانی گفت و ادامه داد تا دوسال گذشته آمار طلاق بسیار بالا بود اما حالا بهتر شده و سن ازدواج پایین تر آمده اما شرایط هنوز برای ازدواج سخت است و خیلی از افراد آرزوی ازدواج را دارند اما توان ازدواج را ندارند. من در حد توانم مراسم ازدواجم را برگزار میکنم اما از اسراف متنفرم و هرگز برای یک شب همه سرمایه ام را هزینه نمیکنم.

در ادامه این گفتگو کامران تفتی یکی از آهنگ های ناصر عبداللهی را در برنامه خواند./نمناک
ارسال نظرات
موضوعات روز