پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
سرمربی نفت طلاییه گفت: تیم نفت یک برد داشته که آن‌ هم موقعی بوده که سرمربی‌ روی نیمکت نبوده است!
کد خبر: ۱۶۸۹۸
تیتر20- علی کریمی در نشست خبری پیش از بازی با گسترش‌فولاد گفت: اولین بازی کنار تیم به عنوان سرمربی نفت هستم. تمام اتفاقات دو هفته پیش را در جریانش هستید.  7-8 روز تمرین تعطیل بود و بازیکنان از شرایط ایده‌آل دور بودند و به همین دلیل من سعی کردم در این مدت کوتاه روی مسائل روحی روانی کار کنم تا این بازی هم بگذرد و برای هفته‌های بعد با یک برنامه خوب کار کنیم. بازی مقابل تیم‌های ته جدول همیشه سخت‌تر از بازی با تیم‌های بالای جدول است. گسترش‌فولاد هم یک تیم ته جدولی است. البته بازیکنان و مربیان خوبی دارد وبه خاطر بدشانسی در چنین جایگاهی است. امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب باشیم و هر تیمی که بهتر از فرصت‌ها استفاده کند، پیروز شود.

کریمی درمورد صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت: به پرسپولیس و تمام هوادارانش تبریک می‌گویم. بعد از مدت‌ها پرسپولیس به جمع 4 تیم برتر آسیا صعود کرده و به بازیکنان و کادر فنی‌اش خسته نباشید می‌گویم. با تمام شرایط سختی که آنجا بود، پیروز شدند. ان‌شاالله که قهرمان آسیا شوند.

سرمربی نفت طلائیه درمورد جوانگرایی در تیمش گفت: پیش از شروع فصل هم در مورد جوانگرایی کارهایی کردم اما اتفاقاتی افتاد که همه شما می‌دانید. به هر حال گذشته‌ها گذشته است و ما سعی کردیم در کنار بازیکنان جوان از بازیکنان باتجربه هم استفاده کنیم.

کریمی درباره اینکه زمان قراردادش با نفت چقدر است و هدف نفت از حضور در جام حذفی چیست، گفت: زمان قراردادم دو فصل است اما در مورد اینکه چه شد که رفتم و برگشتم همه می‌دانند. در موردش هم زیاد بحث شد. در جام حذفی ما تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را بگیریم و بسیار با انگیزه هستیم تا از عنوان قهرمانی تیم نفت در این مسابقات دفاع کنیم.

سرمربی نفت درمورد اینکه چقدر در حرفه مربیگری جدی وارد خواهد شد، گفت: تجربه برخی از شما خبرنگاران از من بیشتر است. اساتید زیادی از خبرنگاران اینجا هستند. من مدت‌ها بازیکن بودم و اکنون هم قضیه کاملا فرق کرده و مربی شده‌ام. می‌دانم هر  بازیکن خوبی نمی‌تواند مربی خوبی باشد. مربیگری ریزه‌کاری‌های زیادی دارد و تجربه‌های زیادی باید در این حرفه کسب کنم. از دوستان و مربیان سابق که برایم زحمت کشیده‌اند با آنها صحبت می‌کنم و از پیشنهادات آنها استفاده می‌کنم. طبیعی است دوست دارم حالا که خودم وارد این حرفه شدم  کار کوچکی برای فوتبال مملکتم انجام دهم. البته از فردای خودم خبر ندارم. اینگونه نیست که حالا که من آمده‌ام بخواهم پشت سر هم حضور داشته باشم. من یک مربی در الاهلی داشتم به نام بیلاچی که رومانیایی بود. با او هر وقت حرف می‌زدیم می‌گفت هیچ وقت چمدانم را کامل باز نمی‌کنم. چیزی برمی‌دارم و در آن را می‌بندم. شرایط امروز من هم همین است. مربی باید چمدان‌هایش همیشه بسته باشد. 

سرمربی نفت طلائیه درباره کارت مربیگری‌اش گفت: شاید کارت مربیگری‌ام برای فردا صادر شود. نشود هم مهم نیست. تیم نفت یک برد داشته که آن هم موقعی بوده که سرمربی روی نیمکت نبوده و شاید حکمتی بوده است. اگر کارتم صادر شود روی نیمکت می‌نشینم در غیر این صورت از بالا در خدمت هستیم./برنا
ارسال نظرات
موضوعات روز