پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳
آبی‌های تهرانی که در فصل جاری نتایج خوبی کسب نکرده‌اند با تذکر جدی سرمربی این تیم مواجه شدند.
کد خبر: ۱۶۹۲۰
تیتر20- کابوس پنالتی دادن به حریفان در لیگ برتر برای استقلالی‌ها در جام حذفی هم تکرار شد و مهدی رحمتی مقابل گل‌گهر سیرجان برای جبران اشتباهش مجبور به خطای پنالتی روی بازیکن حریف شد.

پیش از این یک بار دیگر رحمتی مقابل محمد عباس‌زاده مهاجم سایپا خطای پنالتی انجام داده بود و در بازی اول مقابل صنعت نفت آبادان، عظیم گوگ روی لوسیانو پریرا مرتکب خطای پنالتی شده بود.

به این ترتیب آبی‌ها در 6 بازی لیگ برتر و جام حذفی 3 پنالتی به حریفان‌شان تقدیم کرده‌اند و این اصلا آمار خوبی نیست.

علیرضا منصوریان که حسابی از بی‌احتیاطی بازیکنانش در جریان بازی دچار دردسر شده و امتیاز از دست داده است، در تمرین آخر تیمش از بازیکنان خواست تا بیشتر مراقب باشند که مرتکب خطای پنالتی نشوند.

منصوریان روی لبه تیغ قرار دارد و نمی‌خواهد قربانی بی احتیاطی بازیکنانش شود. او به شدت به بازیکنانش تذکر داده که در بوشهر هم حواس‌شان جمع باشد که در محوطه جریمه خطای پنالتی نکنند. البته به نظر می‌رسد بیشتر از هر کسی این مهدی رحمتی است که باید مراقب باشد.

از 3 پنالتی قبلی، 2 پنالتی حاصل اشتباه و بی‌احتیاطی او بوده و کاپیتان باتجربه آبی‌ها باید بیشتر مراقب حرکاتش در داخل محوطه جریمه باشد.

مهدی رحمتی نسبت به گذشته افت چشمگیری از نظر فنی داشته است و همین افت باعث شده تا او در مصاف با حریفان خیلی زود مستاصل شده و گاف بدهد و در نهایت اشتباهات این بازیکن نیز منجر به پنالتی گرفتن می‌شود.

در کنار مشکلاتی که استقلال دارد منصوریان نسبت به پنالتی که بازیکنان به حریف می‌دهند، حساس شده و این روزها به کرات این موضوع را به آنها تذکر داده است./ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز