پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
فریدون جیرانی کارگردان سینمای کشورمان در حال نگارش فیلمنامه فیلم جدیدی است که حامد بهداد و نوید محمدزاده از بازیگران احتمالی آن هستند.
کد خبر: ۱۷۰۵۹

تیتر20- فریدون جیرانی کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان در حال نگارش فیلمنامه فیلم جدیدی است که احتمال حضور دو بازیگر سرشناس سینما در آن وجود دارد. فریدون جیرانی فیلم هایی چون خفه گی ، پارک وی ، شام آخر ، من مادر هستم و ... را در کارنامه هنری خود دارد.

فریدون جیرانی نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر درخصوص اخبار منتشر شده مبنی بر حضور دو بازیگر سینما در فیلم جدیدش گفت:هنوز در مورد بازیگران قطعی فیلم "آشفتگی" تصمیم نهایی گرفته نشده و حضور حامد بهداد و نوید محمدزاده در حد احتمال است. مذاکراتی با این دو عزیز صورت گرفته اما اینکه قطعاً در این فیلم بازی کنند هنوز مشخص نشده و مذاکرات به نتیجه نرسیده است.

وی با اشاره به شروع دور دوم بازنویسی و بازنگری فیلمنامه افزود:دور اول نگارش فیلمنامه به پایان رسیده و در حال حاضر بازنویسی دور دوم را انجام می دهم که تا سه روز آینده به اتمام می شود و تا این بازنویسی صورت نگیرد نمی توان در مورد انتخاب بازیگران تصمیم نهایی را گرفت.

کارگردان فیلم خفه گی درباره بازگشت خود به تلویزیون تصریح کرد:به امید خدا اگر همه شرایط مساعد بوده و مشکلی پیش نیاید این فیلم از نیمه دوم مهر ماه جلوی دوربین خواهد رفت. برای ساخت سریالی تلویزیونی صحبت هایی شده و اگر مشکلی پیش نیاید بعد از این فیلم ساخت سریال را آغاز خواهیم کرد.

جیرانی ساخت سریال جدید خود را وابسته به برخی شرایط اعلام و خاطرنشان کرد:همه این اتفاقات به شرایط بستگی دارد و این طور نیست که چیزی را قطعی بگویم. در حال حاضر ساخت فیلم "آشفتگی" قطعی بوده و برای فجر امسال آماده می شود. اینکه در چه زمانی سریال ساخته شود به تهیه کننده، مسئولین تلویزیون و کلیت شرایط بستگی دارد.

گفتنی است جیرانی در آخرین مصاحبه خود با میزان مضمون این سریال را اینگونه شرح داد:این سریال به جوانان پرداخته و موضوع بلند پروازی برخی از آنها را روایت می کند. هنوز در مورد اینکه پاییز تنهایی در چه زمانی و کجا پخش شود تصمیمی گرفته نشده و در حال برنامه ریزی هستیم./میزان
ارسال نظرات
موضوعات روز