جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
ویوی خیابان ولیعصر با کافه «ویو» دو چندان شد

تیتر20 - ارغوان محجوب - نوشیدن یک فنجان قهوه در دنجترین نقطه دلانگیز ولیعصر برای دمی آرامش و تمرکز حواس، میارزد. ویو و منظره خیابان ولیعصر با کافه «ویو» (view café) که در این خیابان واقع شده، دو چندان شده است: کافهای آرام و دنج در قلب خیابان ولیعصر با چشماندازی زیبا و بسیار بینظیر با پنجرههایی رو به خیابان ولیعصر که نمای اطراف را با چشمنوازی ناب، درختان زیبا و نورپردازیهای شبانه در مقابل کسانی که از این کافه به تماشای خیابان ولیعصر نشستهاند، ترسیم میکند. کافهای که به گفته مشتریانش، با پنجرههای وسیعش تسخیرکننده شبهای ولیعصر است.
این کافه دنج با پرسنل مهربان و کاردان از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده پذیرایی از مشتریان پرو پا قرص و میهمانان همیشگی خود است. با توجه به سرویسدهی عالی و مواد اولیه تازه و بهروز با قیمتهای معقول درمقایسه با کیفیت و مواد بینظیری که برای منو استفاده میکند، زبانزد مردم خاص و عام به ویژه اهالی محله محمودیه شده است. این کافه با چشماندازی بینظیر، نورپردازی و دکور فوقالاده همراه با کاناپههای راحت و کوسنهای رنگی که با طرحهای فانتزی منقش شدهاند، موفق شده محیطی آرامشبخش و به دور از هیاهو را برای مردم مهیا کند.
صبحانه متفاوت کافه ویو
ویو با گلدانهای بنسای قشنگش که حس خوبی به مشتری منتقل میکند خوب توانسته جای خود را در دل اهالی باز کند. نکته جالب توجه اینکه سبک سرو بشقابهای صبحانهکامل و لذیذ با مواد عالی و درجه یک در ویو باعث شده اهالی برای صرف صبحانهای دلچسب به این کافه بیایند. همچنین منوی کافههای کافه ویو که قهوههایش از یک برند ایتالیایی بینظیر، بسیار خوشبو و تسخیرکننده تامین میشود، بر شهرت ویو در محله محمودیه افزوده است:
سرو نوشیدنیهای تماما طبیعی و تازه در کنار میان وعدههای مملو از سالاد و تستهای بسیار خوشمزه در این کافه هم بر شهرت ویو افزوده است. کیکهای تماما تازه و بهروز که از شیرینی کوکی باکس تهیه میشود هم مشتریان پرو پا قرص خود را دارد . بر و بچههای ویو آماده پذیرایی در زمان پخش مستقیم مسابقات ورزشی هم هستند.
ادرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک وی، ایستگاه محمودیه، پلاک 2740
تلفن: 26230316
Instagram @view.cofe

ارسال نظرات
موضوعات روز