شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
محمد مومنی:
ستاره اسبق استقلال گفت: الان فضای روانی خوبی برای کار کردن منصوریان وجود ندارد و تیم نیاز به یک شوک دارد
کد خبر: ۱۷۰۷۵
جای منصوریان بودم؛ می رفتم/ نسخه او به درد استقلال نمی خورد

تیتر 20 - محمد مومنی درباره باخت استقلال به پارس جنوبی اظهار داشت: به نظرم استقلال نسبت به بازی های قبل بهتر و روان تر بازی کرد. رخوت همیشگی در تیم وجود نداشت. اما مشکل این است که فوتبال خوب فقط تملک توپ در میانه میدان نیست. داشتن مالکیت مسابقه یک حسن به شمار می رود اما وقتی به نتیجه نرسد به درد نمی خورد. استقلال هر چقدر در میانه میدان توپ را در اختیار داشت اما در یک سوم دفاعی حریف و در خط حمله برنامه و هدفی برای گل زدن نداشت.ارسال ها صورت می گرفت اما برنامه ای برای رسیدن به گل مشاهده نمی شد. مشخص نبود کدام بازیکن در کجا بازی می کند و هر نفر چه وظیفه ای دارد.

وی در ادامه افزود: به شخصه موافق این بودم که بیت سعید از ابتدا در زمین حضور داشته باشد. شرایط اقلیمی باعث می شد تا او بهتر از بقیه بتواند به تیم کمک کند اما این که قائدی از ابتدا در زمین نبود برای من قابل انتظار و پیش بینی بود. او بازیکن جوان و توانایی است که باید مراقبت شود تا خدای ناکرده غره نشود. این پدیده جوان باید به مرور و به آرامی به ترکیب اصلی تزریق گردد. ترکیب استقلال به نظر من در این مسابقه بهتر از بازیهای قبل چیده شده بود. منصوریان از بازیکنان جوان بیشتری استفاده کرده بود اما تنها مشکل تیم این بود که استراتژی خاصی برای حمله وجود نداشت. در دقایقی از بازی شاید اگر نمایش درخشان چشمی و حسینی نبود ممکن بود نتیجه ناگواری به بار بیاید.

ستاره اسبق استقلال درباره عملکرد خوب سید حسین حسینی بیان داشت:حسینی فوق العاده بود اما باید بدانیم این درخشش به خاطر حضور مهدی رحمتی روی نیمکت بود.تاثیر سید مهدی رحمتی در این نمایش حسینی بی بدیل بود. نام بزرگ او باعث شده تا حسینی این گونه پیشرفت کند. حسینی در برابر پارس جم نهایت استفاده را از فرصتی که به او دادند برد و بارها با واکنش های به موقعش دروازه تیم را نجات داد.

وی درباره عدم حضور جباری در ترکیب استقلال گفت: حضور مجتبی جباری در ترکیب ۱۸ نفره نشان می دهد که او مصدومیتی نداشته و می توانسته بازی کند. جباری نام بزرگی دارد و می توانست در نیمه دوم به زمین بیاید و در حملات به تیم کمک کند. علی الخصوص در ۲۰ دقیقه پایانی که تیم نیاز داشت صد در صد حمله کند و روی دروازه حریف فشار بیاورد. با این حال تصور منصوریان چیز دیگری بود. او می خواست نورافکن را در زمین داشته باشد و حفظ کند تا تیمش در میانه میدان دوندگی و جنگندگی بیشتری داشته باشد. دیگر ایرادی که می توان به ترکیب استقلال وارد دانست این بود که عنصر سرعتی خاصی در خط حمله حضور نداشت تا به دل دفاع حریف بزند و از پاس های به اصطلاح تو در استفاده کند و بهره لازم را ببرد.

مومنی درباره ماندن یا رفتن منصوریان گفت: چیزی که باید به آن توجه داشت این است که تفکرات آقای منصوریان در استقلال به بن بست خورده است. باید بدانیم که موفقیت در یک جای دیگر تضمین کننده موفقیت در باشگاه بزرگی چون استقلال نیست. هواداران استقلال خاطرات فوق العاده ای با منصوریان دارند و علیرضا نباید این خاطرات خوب را خط خطی کند و از بین ببرد. او در دل هواداران استقلال جایگاه ویژه ای دارد و نباید این جایگاه را به این راحتی از دست بدهد. او استخوان خرد کرده این باشگاه است و باید بیشتر به فکر استقلال باشد تا خودش.امیدوارم بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کند.

وی در ادامه افزود: من حرفم را زدم و همه چیز مشخص بود. نسخه منصوریان دوای درد استقلال نیست. هیئت مدیره باشگاه باید هر چه سریع تر چاره ای بیندیشند. خاطرات منصوریان نباید به دست خودش خراب شود. می بایست از این اتفاق جلوگیری شود.

مومنی در پایان گفت: صد در صد این شانس وجود دارد. مدیریت باشگاه باید فکر عاجلی بکند.هنوز فاصله آنقدرها هم زیاد نشده است. آنها باید با یک تصمیم به موقع، تفکر مردم را اصلاح کنند. هواداران در بحث های کلان دچار ابهام شده اند و این مساله به تیم و باشگاه ضربه می زند. آنها گمان می کنند وزیر ورزش نگاه طرفداری دارد و کاملا به این موضوع بدبین شده اند. هواداران تا جایی ناراحت و دلخور هستند که از شخص اول مملکت یعنی آقای دکتر روحانی درخواست کمک کرده اند. باید از درست شدن این گونه ابهامات جلوگیری شود. من اگر جای علیرضا منصوریان بودم قطعا استعفا می دادم و می رفتم. من اگر جای او بودم جمیع جهات را در نظر می گرفتم. الان فضای روانی خوبی برای کار کردن منصوریان وجود ندارد و تیم نیاز به یک شوک دارد.ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز