پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
شبکه اجتماعی بانک پارسیان که به «شاپ» شهرت یافته است یکی از نمونه های بومی حضور شبکه های اجتماعی در فرایند کاری بانک هاست.
کد خبر: ۱۷۱۲۲
بانک پارسیان در شبکه های اجتماعی

تیتر20 - این روزها رسانه های اجتماعی علاوه بر تسهیل روابط فردی و گروهی به شکل گسترده ای در خدمت اهداف ارتباطی و اطلاع رسانی سازمان های مختلف درآمده اند.
این شبکه ها می توانند در آن واحد، به طیف گسترده ای از خواسته ها، انگیزه ها و اهداف سازمان ها و شرکت ها پاسخ داده و تاثیر زیادی بر ارتباطات اجتماعی وحتی کاری آن ها بگذارند. 
توسعه نرم افزارها و پیشرفت تلفن های همراه هوشمند این امر را به قدری تسهیل کرده که دیگر تصور حیات یک شرکت یا سازمان، خاصه اگر در ارتباط مستقیم با مردم باشد، بدون توجه به شبکه های اجتماعی میسر نیست.
بانک ها از جمله موسساتی هستند که به دلیل ارتباط گسترده با مخاطبان روزانه و برخورداری از زیرساخت های لازم ارتباطی، توجه بیشتری به شبکه های اجتماعی داشته اند.
شبکه اجتماعی بانک پارسیان که به «شاپ» شهرت یافته است یکی از نمونه های بومی حضور شبکه های اجتماعی در فرایند کاری بانک هاست. 
بدیهی است که بانکداران باید ارتباط مفید و مستمری با مخاطبان داشته باشند و مدام در حال بهینه سازی این ارتباط باشند. از این رو توجه مدیران بانک ها به ایجاد شبکه های اجتماعی نظیر آن چه که در بانک پارسیان شاهدیم، غیر مترقبه نیست. 
اهدافی چون وفادار سازی، شبکه سازی پیرامون برند، خلق ارزش و ارائه اطلاعات و دادن مشاوره ها و راهنمایی هالی مالی و ارائه خدمات روتین مالی بر بستر موبایل و وب از اهداف اولیه این ابزار کارآمد و مدرن است. 
استفاده موثر و درست از شبکه اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه به بانک ها کمک می کند که ضمن تولید و ارائه محتوای مفید و انتشار آخرین اخبار بانک، محصولات و خدمات، راه حل های مالی و بانکی را به اعضای گروه ارایه نمایند.
به نظر می رسد درمیان بانک های ایران، بانک پارسیان برنامه های منسجم تری برای ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی و ارائه برخی از خدمات مالی و بانکی خود بر بستر این شبکه ها دارد و این مساله به خودی خود اهمیت شبکه های اجتماعی در بانکداری نوین را نشان می دهد. 
در شبکه اجتماعی بانک پارسیان اعضا می توانند علاوه بر ارسال پیام متنی، سایر فایل ها، از جمله مولتی مدیا مبادله کنند.
ضمن این که دریافت صورت حساب و اطلاع رسانی تراکنش ها، انتقال وجه از حساب وکارت به مخاطبین، مشاهده سوابق تراکنش ها و گفت و گو ها از دیگر قابلیت های شبکه اجتماعی بانک پارسیان است. 
 شبکه اجتماعی بانک پارسیان که در قالب یک نرم افزار کار می کند از پلتفرم های اندروید، IOS پشتیبانی می کند و مانند تلگرام در صورت ثبت نام از طریق موبایل از طریق وب نیز قابل استفاده است. 

ارسال نظرات
موضوعات روز