جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
بهنوش بختیاری بازیگر کشورمان شب گذشته مهمان رامبد جوان در برنامه خندوانه شد و با لباسی بختیاری در این برنامه حضور پیدا کرد و با دیدن ایل بزرگ بختیاری در خندوانه از خوشحالی زبانش بندآمد.
کد خبر: ۱۷۱۳۵

تیتر20- برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شب گذشته 26 شهریورماه 96 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. رامبد جوان در این برنامه میزبان ایل بزرگ بختیاری بود که با لباس های زیبای محلی در برنامه حاضر شده بودند و شبی فوق العاده را در خندوانه رقم زدند.

در ابتدای برنامه کوروش اسدپور خواننده بختیاری ترانه ای بلال را در برنامه اجرا کرد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت . پس از آن امیر کربلایی زاده استندآپ کمدی با موضوع خداحافظی و انواع آن و شادی اجرا کرد و در پایان این اجرا گفت :یکی از بزرگ ترین اقدامات در خندوانه این بود که شادی را مهمان شما کنیم و در این شبهای پایانی برنامه خندوانه از همه کسانی که من را در اجرای استندآپ کمدی هایم یاری کردند تشکر میکنم.

در این بخش از برنامه خندوانه استاد نوربخش احمدزاده خواننده شاهنامه و دکتر فرهنگ تیرگیر استاد دانشگاه و دارای دکترای شیمی و نوازنده نی روی صحنه استودیوی خندوانه حاضر شدند و اجرای فوق العاده از شاهنامه همراه با نی نوازی داشتند.

استاد نوربخش احمدزاده در پایان اجرایش در خندوانه گفت :درود بر شما که بر شادی تاکید دارید و این همان چیزی است که در شاهنامه هم بر آن تاکید شده است. من امروز به نمایندگی از قوم بزرگ بختیاری و زاگرس نشینان ، این شاهنامه را به پاس داشت همه کارهای رامبد جوان برای فرهنگ ایران و تلاش او برای شادی مردم ، به او تقدیم میکنم.

بعد از این اجرا عمل به قول خندوانه ای علیرضا بیرانوند پخش شد و این دروازه بان پرسپولیسی از اتفاقات خوب بعد از حضور در خندوانه گفت.

مهمان ویژه شب گذشته برنامه خندوانه بهنوش بختیاری بانوی طناز کشورمان بود که لباس بختیاری وارد استودیوی خندوانه شد و از خوشحالی زبانش بندآمده بود. این بانوی بازیگر بعد از سلام و احوال پرسی در خندوانه گفت:از خوشحالی درحال پر درآوردن هستم و نمیدانم چه بگویم فقط از خندوانه برای این گردهمایی تشکر میکنم و افتخار میکنم که فرزندی از قوم بختیاری هستم . شما مرزداران در شجاعت زبانزد هستید و امیدوارم من هم ذره ای از این خصلت را در وجودم داشته باشم ، من به شما زنان شیردل بختیاری که در همه تاریخ حضور پررنگی داشته اید افتخار میکنم و همیشه دوست دارم کارهای خیری در جهت پابرجا ماندن قوم بختیاری انجام بدهم.

بهنوش بختیاری ادامه داد ک در این شبهای پایانی خندوانه یک خسته نباشید میگویم به گروه خندوانه های عزیز و خوشحالم که به عنوان یکی از کوچکترین اعضای قوم بختیاری به شما ادای احترام میکنم و در پایان با درآغوش کشیدن خانم های حاضر در استودیوی خندوانه از برنامه خداحافظی کرد.

برنامه خندوانه در شب گذشته با شاهنامه خوانی دختری از ایل بختیاری و یک دوبیتی پایان یافت./نمناک
ارسال نظرات
موضوعات روز