سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
پیشکسوت استقلال گفت: تا شنبه هفته آینده سرمربی آبی پوشان مشخص خواهد شد تا بتواند در تعطیلات ۲۰ روزه کارش را آغاز کند.
کد خبر: ۱۷۶۱۰
تیتر20- حسن روشن در حاشیه جلسه کمیته فنی که صبح امروز در باشگاه استقلال برگزار شد، گفت: ما امروز اولین جلسه خود را برگزار کردیم، البته من به خاطر شرایطی که داشتم باید زودتر جلسه را ترک می کردم، اما دیگر دوستان حضور دارند و در خصوص انتخاب سرمربی بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گزینه داخلی مدنظر شماست یا خارجی، گفت: ما به دنبال سرمربی ایرانی نیستیم و می خواهیم یک مربی بزرگ، خوب و گرانقیمت را برای استقلال بیاوریم تا بتواند تیم را از این شرایط بحرانی خارج کرده و در زمانی که لیگ شروع می شود نتایج قابل قبولی کسب کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: باید مربی را برای استقلال مشخص کنیم که بتواند قرارداد چهارساله ببندد، سطح کار فنی اش بالا باشد و مورد تایید اعضای کمیته فنی، هواداران و هیات مدیره باشد.

روشن در خصوص صحبتهایی مبنی بر حضور فاتح تریم گفت: هیچ اتفاق نظری بر روی فاتح تریم نیست و هر مربی که اسمش می آید باید قبل از آن رزومه اش را بررسی کنیم، کار او را بسنجیم و بعد در این خصوص نظر بدهیم.

وی تاکید کرد: ما به جمع بندی می رسیم، نظر خود را به هیات مدیره اعلام می کنیم و با حضور نماینده هواداران، نماینده پیشکسوتان که آقای جباری و قراب هستند تصمیم نهایی را اتخاذ خواهیم کرد.

روشن در ادامه افزود: نمی خواهیم با اسامی بزرگ مردم را فریب بدهیم، ما به دنبال موفقیت استقلال هستیم و آوردن نام های مربیان بزرگ هیچ دردی را از استقلال دوا نمی کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: سالهاست که کمیته فنی در استقلال وجود نداشته، اما ما این کار را آغاز خواهیم کرد و مطمئن باشید اثرات آن بعدا مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که شما سالهاست با مدیران و مربیان استقلال همیشه زاویه داشتید و مخالف آنها هم بوده اید، گفت: من الان هم با مدیرعامل استقلال مخالف هستم و به کار او اعتقاد ندارم. من اگر صحبتی می کنم برای این است که دلم برای تیم می سوزد و سالها برای آن زحمت کشیده ام، اما تعدادی از قوانینی که در این مدت مانند پاس گل داده شده ۱۰ میلیون، زننده گل ۲۰ میلیون اینها را حذف خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم دیگر چنین اتفاقاتی در استقلال رخ بدهد.

روشن در پاسخ به این سوال که به گفته علی پروین کمیته فنی در فوتبال ایران «کشک» است، گفت: تا به امروز چنین بوده، اما مطمئن باشید تا روزی که ما هستیم دیگر چنین مسائلی وجود نخواهد داشت و ما با اشراف کامل تمام کارها را به درستی و صادقانه انجام خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته شد زمان امیر قلعه نویی هم کمیته فنی وجود داشت، گفت: همه آنها پسرخاله و پسرعموی همدیگر بودند و هیچ کمیته فنی وجود نداشت و فقط اسمی از آن برده می شد تا جلوی انتقادات پیشکسوتان گرفته شود.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که با برخی بازیکنان جوان قرارداد بسته شده است، اما هرگز بازی نمی کنند، گفت: ما آمده ایم تا دیگر این اتفاقات ناخوشایند به وجود نیاید، می خواهیم تمام معضلات و مشکلات را جارو کرده و کار را به درستی انجام دهیم. البته نظر هواداران برای ما مهم است و اگر آنها به طور مثال بر روی مظلومی اتفاق نظر داشته باشند، ما به حرف آنها احترام می گذاریم، رزومه مظلومی را مورد بررسی قرار می دهیم و بعد تصمیم گیری می کنیم.

روشن در پاسخ به این پرسش که گفته شده است فاتح تریم سرمربی استقلال خواهد شد گفت: چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. من به شما اطمینان می دهم. شاید وزیر محترم ورزش اعلام کند که پول این سرمربی را خواهد داد، اما حضور او منوط به تصمیم کمیته فنی خواهد بود و ما با نشستی که نماینده هیات مدیره، نماینده پیشکسوتان برگزار خواهیم کرد، تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که هواداران چقدر باید منتظر بمانند تا سرمربی جدید معرفی شود، گفت: مطمئن باشید تا اوایل هفته آینده سرمربی استقلال معرفی خواهد شد و کارش را با قدرت آغاز خواهد کرد.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: چه من باشم، یا نباشم، باید کمیته فنی بر همه چیز اشراف داشته باشد، کارش را به درستی انجام دهد تا نقاط ضعف را برطرف کرده و مردم شاهد استقلالی باقدرت همانند گذشته باشند./مهر
ارسال نظرات
موضوعات روز