شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
مسئولان باشگاه استقلال در مذاکره با فاتح‌تریم به نتایج مثبتی رسیده‌اند و ظرف 48 ساعت آینده این مربی پاسخ نهایی خود را به پیشنهاد آبی ها می دهد.
کد خبر: ۱۷۶۱۹
تیتر 20 -  با توجه به تصمیم هایی که هیت مدیره باشگاه استقلال پیش از انتخاب کمیته فنی انجام داده بودند این بود که نماینه از طرف مدیران راهی ترکیه شده بود تا مذاکره های اولیه برای حضور فاتح تریم در جمع آبی پوشان فراهم شود .

به همین منظور در اولین نشست امروز کمیته فنی باشگاه استقلال هم درباره حضور فاتح تریم به عنوان جانشین علیرضا منصوریان بحث و تبادل نظرهایی صورت گرفت.

طبق اعلام برخی از منابع آگاه مسئولان باشگاه استقلال در مذاکره با فاتح‌تریم به نتایج مثبتی رسیده‌اند و توافق اولیه انجام شده و قرار است ظرف 48 ساعت آینده این مربی پاسخ نهایی خود را به پیشنهاد مدیران استقلال بدهد تا بدین ترتیب او جانشین منصوریان شود.

مدیران استقلال حتی منابع مالی را هم برای پرداخت اولیه قرارداد این مربی فراهم کرده‌اند و با حل اختلاف مالی بر سر رقم قرارداد این مربی می تواند هدایت آبی ها را بر عهده بگیرد.

به نظر می رسد وزارت ورزش و جوانان نیز در این امر کمک هایی را به باشگاه استقلال داشته اند و به این ترتیب فاتح تریم در صورت توافق نهایی با باشگاه استقلال، احتمالاً تا پایان هفته جاری برای عقد قرارداد نهایی به تهران می‌آید./باشگاه خبرنگاران
ارسال نظرات
موضوعات روز