شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۸
یک میان وعده رنگارنگ در

تیتر20 - ارغوان محجوب - لذت خوردن یک میان وعده دل انگیز به همراه شیرینی های زیبا و خوشمزه در محیط آرامش بخش کاپ کیک هاوس (Cup Cake House) نیاوران، تجربه ای از حس های جدید را پررنگ می کند.
کاپ کیک هاوس، مغازه ای شاد و گل گلی است که وقتی مشتری پا به داخل مغازه می گذارد، ناخودآگاه شیفته این محیط دل انگیز، شاد و زیبا که آدم را یاد داستانک های انگلیسی می اندازد، می شود. جایی که بوی خوش قهوه و دمنوش فضا را پر کرده و لذت خوردن کاپ کیک های تازه و رنگارنگ که با بیسکویت های رنگی سرو شده، حس متفاوتی است. شیرینی ها و کیک های منحصربه فردی که در این فضای دلنشین به مشتریان پیشکش می شود کافی است که مشتری با نیم نگاهی به شکل و شمایل کاپ کیک ها لبخندی به لب بیاورد و با ذوق و علاقه، آن را میل کند.
کاپ کیک هاوس نیاوران در سال 92 شروع به فعالیت کرد و با توجه به محیط زیبایی که به وجود آورده بود در مدت کوتاهی توانست مورد اقبال اهالی محله قرار گیرد و با سرو کاپ کیک های رنگی و خوشمزه اش در کوتاه مدت به برندی خوشمزه تبدیل شود.
تمام مواد اولیه این خانه، از مواد درجه یک خارجی است و در 17 مدل سرو میشود. در این مغازه گل گلی و زیبا می توانید علاوه بر کاپ کیک، انواع قهوه و چای را به همراه شیرینی های تازه و کوکی ها را در انواع مختلف میل کنید.
کیک ها با روکش فوند هستند. انواع فینگرفود هایی که در اینجا سرو می شود، توانسته محبوبیت قابل توجهی به دست آورد. یک خبر خوب هم این که انواع سفارش کیک پذیرفته می شود.
آدرس : نیاوران، چهارراه مژده، جنب بانک پارسیان Instagram : cupcakehouse_ tehran
تلفن : 22716208

ارسال نظرات
موضوعات روز