جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰
سرمربی تیم ملی محرومیت طارمی را شرم آور خواند و گفت:قطعا از این اتفاق خود طارمی، هواداران، باشگاه پرسپولیس و تیم ملی نیز متضرر می‌شوند.
کد خبر: ۱۷۸۹۷
تیتر20- کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین تیم ملی با خبرنگاران صحبت کرد:

*دو بازی دوستانه با تیم های آفریقایی و اروپایی خواهیم داشت

شروعی خواهیم داشت در مسیر آماده سازی جام جهانی و این یک شروع بلند مدت برای جام جهانی 2018 است که تا فروردین و اردیبهشت 97 طول خواهد کشید.در ماه اکتبر دو بازی دوستانه با تیم‌هایی از قاره آفریقا و همچنین اروپا خواهیم داشت و در ماه نوامبر نیز در تلاش هستیم که بازی‌های دوستانه دیگری با تیم‌هایی از آمریکای جنوبی و اروپا داشته باشیم. پس از آن منتظر قرعه‌کشی جام جهانی خواهیم بود و سپس برنامه‌ریزی‌های بعدی برای دیدارهای تدارکاتی را انجام می‌دهیم. گروهی از بهترین بازیکنان که بین 37 تا 40 نفر هستند، در برنامه ما قرار دارند.

*هرکسی می‌تواند به تیم ملی دعوت شود

هم منصفانه و هم شیوه درست این است که به بازیکنان جوان و کسانی که می‌خواهند در تیم ملی باشند و برای این کار تلاش می‌کنند، این فرصت را بدهیم و شرایط را برای آنها فراهم کنیم. در واقع همانطور که قبلاً هم گفته‌ام، تیم ملی خانه‌ای بدون در و پنجره است و هرکسی می‌تواند وارد آن شود.در اردیبهشت سال 97 تعداد این بازیکنان را محدود خواهیم کرد و در نهایت برترین و بهترین این بازیکنان که 23 نفر هستند را برای جام‌جهانی آماده می‌کنیم.

*سروش و کاوه به تیم ملی دعوت می‌شوند

همانطور که اعلام کردم تیم ملی دری ندارد که بسته باشد و همیشه ورود به آن باز است و بازیکنانی که استحقاق حضور در تیم ملی را داشته باشند به تیم ملی دعوت می‌شوند. سروش رفیعی و کاوه رضایی در حال حاضر به دلیل همراهی باشگاه‌های خود توانایی حضور در این جا را نداشتند اما اگر خوب باشند به تیم ملی دعوت می‌شوند و در لیست ما حضور خواهند داشت.

*محرومیت طارمی عجیب و شرم‌آور بود

امروز تلاش کردم با جزییات بیشتر از کل قضیه مطلع شوم اما به شخصه فکر می‌کنم اتفاقی که با محرومیت طارمی افتاد برای اعتبار بین‌المللی فوتبال ایران شرم‌آور است و ضربه بزرگی به اعتبار بین‌المللی فوتبال ایران وارد کرد. قطعا از این اتفاق خود طارمی، هواداران، باشگاه پرسپولیس و تیم ملی نیز متضرر می‌شوند. تصمیمات باشگاه‌ها به من ارتباطی ندارد و از این اتفاقات نیز چیزی نمی‌دانم و تاکید می‌کنم به تیم ملی ارتباطی ندارد اما هر اتفاقی که بیفتد باید از لحاظ روحی و آمادگی فنی طارمی را آماده نگه داریم و اجازه نمی‌دادیم این اتفاق می‌افتاد.در چند ماه آینده باید تلاش خود را بیشتر کنیم از لحاظ روحی و آمادگی فنی جهت حضور در دیدارهای بین‌المللی او را آماده نگه داریم. این اتفاق در سال 2017 عجیب و شرم‌آور بود و یک نفر باید مسئولیت این اتفاق را قبول کند.

*چون لیست تیم ملی نهایی نبود، اسامی را اعلام نکردیم

 دلیل عدم انتشار لیست تیم ملی این است که لیست نهایی تیم ملی بعد از بازی‌های یکشنبه لیگ‌های اروپایی اعلام خواهد شد و بخشی از بازیکنانی که در حال حاضر در تمرین تیم ملی حضور دارند جهت بررسی عملکرد آنها از سوی کادرفنی تیم ملی در یکی، دو روز اخیر حاضرند و لیست نهایی تیم ملی شامگاه یکشنبه اعلام می‌شود./ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز