جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
خبر مربوط به خوشگذرانی بازیکنان پرسپولیس شب قبل از دیدار برابر الهلال عربستان با واکنش مسوولان باشگاه همراه شد.
کد خبر: ۱۸۱۶۳
تیتر20- پرسپولیس در جدال با الهلال با 4 گل دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را واگذار کرد تا اکنون هر کس به دنبال مقصر و دلایل این شکست باشد. در تازه‌ترین حاشیه‌ای که در این رابطه منتشر شده، یکی از رسانه‌ها در گزارشی به خروج 4 بازیکن و یک مسوول باشگاه شب قبل از بازی از هتل برای خوشگذرانی خبر داده است. موضوعی که در صورت واقعیت می‌تواند حاشیه‌ای بزرگ برای این باشگاه تلقی شود.

در این رابطه پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به ایلنا گفت: اصلا نیاز به پاسخگویی ندارد. شب قبل از بازی تیم در ابوظبی حضور داشت و نمی‌دانم این ماجرا را از کجا در آورده‌اند. چیزی که وجود دارد اصلا اینطور نیست و همه با اخلاق آقای برانکو آشنایی دارند.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده مربوط به مهدی طارمی و محرومیت این باشگاه نیز گفت: اقدامات لازم در این رابطه صورت گرفته و در مرحله پیگیری قرار دارد اما اکنون نمی‌توانیم هیچ اطلاعاتی از آن را در اختیارتان قرار دهیم اما اطمینان داشته باشید که تمام اقدامات لازم برای این پرونده در حال انجام است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص حاشیه‌ای که درباره سیدجلال حسینی و مشکلاتش با برانکو منتشر شده نیز گفت: بهترین پاسخ را آقای برانکو در این ارتباط داده‌اند و تیر بدخواهان پرسپولیس به سنگ خورده است. /ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز