شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
در حال حاضر 5 قلم از محصولات کنسروی صنایع غذایی گلها در سبد کالایی متنوع آن قرار گرفته است که شامل ذرت، لوبیا چیتی، عدسی، نخود فرنگی و کنسرو مخلوط است و طبق برنامه های اعلام شده در آینده نزدیک طیف گسترده تری از اقلام کنسروی نیز بر روی خط تولید کارخانجات گلها قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۸۳۲۹
پای "گلها" به بازار کنسرو باز شد!/انواع کنسرو گلها به بازار آمد!

تیتر2 - در طول فعالیت برند گلها در چندین دهه گذشته، آن چه نمود و حضور بیشتر این نام تجاری را در قفسه های فروشگاه های سراسر کشور برای مصرف کنندگان تداعی می کرد، طیفی از مواد غذایی باکیفیت در گروه محصولات فرآوری شده،  نمک ها، ادویجات ها، غلات، حبوبات، پودرها، آرد ها، چاشنی ها، سوپ ها، غذاهای  نیمه آماده و امثال آن بود، اما مدتی است که این برند، با طیف جدیدی از محصولات، در قفسه های فروشگاهی خودنمایی می کند و گویا صنایع غذایی گلها قصد توسعه این بخش از سبد محصولات خود را نیز دارد.
سبد جدید محصولات گلها، اخیرا در گروه کنسروها بسیار پربار شده است و نگاهی به کیفیت، ظاهر و نحوه ارائه این کالاها نشان می دهد که این برند برای حضوری قدرتمند در میان رقبای خود آمادگی لازم را دارد. 
مجتمع صنایع غذایی گلها از سال 1318 کار خود را به شکل سنتی شروع کرد و در نهایت روند شتابان صنعتی و بین المللی شدن را طی کرد.
طولی نکشید که گلها به یکی از نام های اصلی صنایع غذایی کشور تبدیل شد و اکنون در فاز جدید توسعه خود، گسترش کمی محصولات را نیز در دستور کار قرار داده است. 
در حال حاضر 5 قلم از محصولات کنسروی این برند در سبد کالایی متنوع آن قرار گرفته است که شامل ذرت، لوبیا چیتی، عدسی، نخود فرنگی و کنسرو مخلوط است و طبق برنامه های اعلام شده در آینده نزدیک طیف گسترده تری از اقلام کنسروی نیز بر روی خط تولید کارخانجات گلها قرار خواهد گرفت.
برند گلها در نظر دارد در حوزه تولید و عرضه محصولات کنسروی خود هرچه بیشتر بر کیفیت و مقبولیت بسته بندی و نزدیک شدن هرچه بیشتر به استانداردهای جهانی تاکید داشته باشد و در کنار این مساله با افزایش تنوع محصولات  و رصدکردن مداوم نظرات و خواسته ها و نیاز های مشتریان داخلی و بین المللی حضوری پایدار و رقابتی جدی را در این زمینه به نمایش بگذارد.
صنایع غذایی گلها که از سال 1345 روند صنعتی و مکانیزه شدن را آغاز کرد و این سیر تکاملی را تا کنون ادامه داد، با توجه به صنعتی شدن اقتصاد ایران  و لزوم حرکت به سوی اقتصاد آزاد و نیاز به اشتغال زایی و ضرورت بهره گیری از نیروهای توانمند و با پتانسیل بالا در جامعه، ورود به عرصه محصولات کنسروی را فرصتی مناسب برای کمک به رشد صنعتی  اقتصاد ایران نیز تلقی کرده و به شکل سنجیده ای قدم در این راه گذاشته است. 
برطرف کردن نیاز عمومی جامعه به محصولات کنسروی که به تبع صنعتی شدن جامعه و وجود فرصت های محدود برای آشپزی کردن حس می شود از دیگر رویکردهای گلها برای حضور در این بخش است. 
البته مانند همیشه وجود یک دیدگاه و استراتژی صادرات محور نیز مانند تمام مقاطع فعالیت های صنایع غذایی گلها در رویکرد اخیر این شرکت برای ورود به عرصه محصولات کنسروی هم دیده می شود.
تلاش برای عدم استفاده از مواد افزودنی و ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و هم تراز با محصولات مشابه خارجی و مطابق استاندارد های روز دنیا از جمله شاخص های تعیین شده برای وارد شدن به این حوزه جدید است.
ارسال نظرات
موضوعات روز